پیام سخنگوی وزارت خارجه با تصویری از یحیی سنوار و شهید هنیه

اقتصاد ایران: سخنگوی وزارت خارجه کشورمان با انتشار تصویری از شهید هنیه و یحیی سنوار نوشت: رژیم تروریست صهیونیستی برغم ارتکاب جنایت غیرقابل بخشش در ترور مهمان عالی مقام فلسطینی در تهران، در رهاندن خویش از روند زوال و فروپاشی طَرفی برنخواهد بست.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با انتشار تصویری از شهید اسماعیل هنیه و یحیی السنوار، رئیس جدید دفتر سیاسی حماس در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: سنّت حتمی الهی بر یاری صالحان و مجاهدان راه خدا بنا گردیده و رژیم تروریست صهیونیستی برغم ارتکاب جنایت غیرقابل بخشش در ترور مهمان عالی مقام فلسطینی در تهران، در رهاندن خویش از روند زوال و فروپاشی طَرفی برنخواهد بست.

سخنگوی وزارت امور خارجه , اسماعیل هنیه , رژیم صهیونیستی (اسرائیل) , یحیی سنوار ,

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین شب گذشته با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که یحیی السنوار به‌عنوان جانشین شهید اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس شده است.

یحیی السنوار ملقب به ابوابراهیم در اردوگاه خان‌یونس متولد شد و همانند دیگر کودکان فلسطینی کودکی سختی را پشت‌سر گذاشته بود. وی از زمان دانشجویی در دانشگاه علوم اسلامی غزه در رشته زبان عربی وارد تشکیلات اسلام‌گرایان شد و بعد از تأسیس حماس در 1987 به این جنبش سیاسی و عقیدتی پیوست.

وی در عنفوان عضویت در حماس با راهنمایی شهید شیخ  «احمد یاسین» و با همکاری همکلاسی‌هایش در دانشگاه گروهی با عنوان «مجد» را تشکیل داد که وظیفه‌اش مقابله با عناصر وابسته به رژیم بود، این گروه موفق شد تعدادی از جاسوس‌های رژیم صهیونیستی را که در ترور چهره‌های تأثیرگذار حماس نقش داشتند، شناسایی و آنها را حذف کند، همین اقدام باعث شد به السنوار لقب «صیاد الجواسیس» را بدهند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ