انصارالله انتخاب سنوار را به حماس و ملت فلسطین تبریک گفت

اقتصاد ایران: سخنگوی رسمی جنبش انصارالله انتخاب یحیی سنوار به عنوان رئیس دفتر سیاسی حماس را به این جنبش و ملت فلسطین تبریک گفت.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مهدی المَشاط، رئیس شورای عالی سیاسی یمن انتخاب یحیی السنوار به ریاست دفتر سیاسی حماس و جانشینی شهید هنیه را تبریک گفت و اظهار داشت که این تصمیم رهبران حماس، صلابت و سرسختی مجاهدان غزه در برابر دشمن آمریکایی و صهیونیستی و اتحاد آن‌ها و اصرار آن‌ها برای ادامه جهاد و مقاومت تا تحقق پیروزی را نشان می‌دهد.

او همچنین بر موضع ثابت و غیرقابل تغییر و دینی یمن در حمایت از مردم فلسطین و ایستادن در کنار آن‌ها تأکید کرد و برای آن‌ها و شخص هنیه آرزوی توفیق و موفقیت در نبرد جاری نمود.

«محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن در واکنش به انتخاب «یحیی سنوار» رئیس حماس در نوار غزه به عنوان رئیس دفتر سیاسی این جنبش و جانشین شهید «اسماعیل هنیه» گفت: انتخاب رهبر و برادر مجاهدمان، یحیی سنوار به عنوان جانشین شهید اسماعیل هنیه و رئیس دفتر سیاسی حماس را به این جنبش و ملت فلسطین تبریک می‌گوییم.

سخنگوی انصارالله تاکید کرد: از خداوند متعال می‌خواهیم تا برادرمان، یحیی سنوار را برای انجام این مسئولیت در این مرحله تاریخی از مقابله با دشمن صهیونیستی، یاری کند.

محمدعلی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی یمن نیز شب گذشته انتخاب یحیی السنوار به عنوان جانشین شهید هنیه را تبریک گفت و اظهار داشت که شهید هنیه می‌گفت یهود برخلاف رژیم های عربی فرد قوی را برای حکمرانی انتخاب می‌کنند و از سنوار آنچه که معروف همه است قوی بودن اوست.

شامگاه سه‌شنبه جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرد که یحیی سنوار به عنوان جانشین شهید اسماعیل هینه رئیس دفتر سیاسی این جنبش انتخاب شده است. این انتخاب با خشم رژیم اشغالگر صهیونیستی و تبریکات جبهه مقاومت همراه شده است.

در این زمینه موسسه موسوم به سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: انتصاب یحیی سنوار به عنوان رئیس دفتر سیاسی حماس، یک شوک و غافلگیری بزرگ و به معنای پیامی برای اسرائیل است، مبنی بر اینکه سنوار زنده است و رهبری حماس همچنان در غزه، با قدرت باقی خواهد ماند.

گروه‌های فلسطینی با عرض تبریک به سنوار و جنبش حماس، این اقدام را یک موفقیت بزرگ و پیامی قوی برای اشغالگران صهیونیست درباره انسجام حماس و توانایی آن در ایستادگی و دفاع از حقوق مردم فلسطین در سخت‌ترین شرایط دانستند و تاکید کردند: این اتفاق یک سیلی بزرگ به صورت صهیونیست‌ها و ضربه‌ای عظیم به توطئه‌های آنهاست.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ