شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مؤذن انقلاب است

اقتصاد ایران: قزوین- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مؤذن انقلاب و جامعه است.

به گزارش خبرنگار مهر حجت‌الاسلام غلامحسین شهسواری در نشست خبری که صبح چهارشنبه در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد با اشاره به سالروز تأسیس این نهاد انقلابی اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دوازدهم مردادماه با تدبیر حکیمانه امام راحل در سال ۵۹ تأسیس شده است و از همان زمان به بسیج کردن ظرفیت‌های مردمی در جهت اهداف انقلاب اسلامی پرداخته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرساله مطابق با رویدادهای تقویمی ۲۴ راهپیمایی و برنامه مردمی را برگزار می‌کند و در عین حال هر رویداد و واقعه دیگری که در طول سال رخ دهد را نیز با حضور مردم مدیریت می‌نماید.

وی مطرح کرد: در سال‌های اخیر و با توجه به لزوم مردمی‌سازی رویدادها که خود مردم اصل انجام آن هستند بسیاری از امور به نهادهای مردمی برون‌سپاری شده است که خوشبختانه ماه‌عسل آن چشمگیر و اثرگذار بوده است.

شهسواری عنوان کرد: یکی از موضوعات مهم برای ما و از مسائلی که امام راحل به آن تأکید داشته‌اند مسئله فلسطین است از عملیات ۷ اکتبر تاکنون که بیش از ۱۰ ماه از این واقعه می‌گذرد در استان قزوین ۱۵ راهپیمایی با عنوان جمعه‌های خشم پس از نماز جمعه برگزار گردیده است.

وی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نقش مؤذن جامعه و انقلاب اسلامی را دارد و مردم را فراخوان می‌کند و مردم نیز در سال‌های پس از انقلاب در هر عرصه‌ای که لازم بوده به‌خوبی نقش‌آفرینی کرده‌اند، گاهی شاهد بوده‌ایم که همراهی مردمی حتی بیش از مسوولینی بوده که در این نظام نقش و وظیفه‌ای به عهده دارند.

وی با تأکید بر این موضوع که امروز یکی از مهم‌ترین مسائل پیش روی ما مسئله فلسطین و غزه قهرمان است گفت: در حال حاضر این تجمعات و رساندن صدای مظلومیت مردم غزه کوچک‌ترین کاری است که در حمایت از آن‌ها از ما بر می‌آید.

شهسواری در خاتمه گفت: سال‌ها است که اتفاقات و وحشی‌گری‌هایی که توسط رژیم صهیونیستی رقم می‌خورد را محکوم کرده‌ایم و امروز در نظر جهانیان این وحشی‌گری‌ها پوشیده نیست و در غرب اروپا و آمریکا مردم آزاده در حمایت از مظلومین تجمع‌های متعددی را انجام می‌دهند که انشاالله به کمک‌رسانی به مظلومان فلسطین خواهد انجامید. شر

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ