اصحاب رسانه از حمایت های مادی و معنوی محروم هستند

اقتصاد ایران: گرگان- استاندارگلستان گفت: اصحاب رسانه از حمایت های مادی ومعنوی محروم هستند در حالی که باید خبرنگار در نظامات پرداختی و تشویقی خوب دیده شود.

علی محمد زنگانه در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: فعالیتی که در ۳۳ ماه دولت سیزدهم صورت گرفت بسیار مورد توجه و ستودنی است.

وی افزود: رسانه مهر در گلستان هم پا با دیگر رسانه‌های استان هرکجا که نیاز بود دلسوزانه و حرفه‌ای وارد کار شد و مظلومیت شهید رئیسی را به تصویر کشاند.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه همه ما به دنبال حکمرانی سالم هستیم، گفت: حکمرانی سالم در قلب رسانه سالم انجام می‌شود که ویژگی‌های خود را به همراه دارد.

زنگانه با بیان اینکه بیشتر رسانه‌های استان گلستان مشمول رسانه سالم هستند، اظهار کرد: شفافیت و پاسخگویی از ویژگی‌های رسانه‌های سالم است.

وی با اشاره به اینکه ما به دنبال حکمرانی متعالی هستیم، یادآور شد: زمانی داشتن رسانه‌های متعالی محقق می‌شود که منشور اخلاقی را رعایت کند و هرکسی خارج از منشور عمل کند از سیستم خارج می‌شود.

زنگانه اظهار کرد: داشتن اخلاق حرفه‌ای از دیگر مواردی است که رسانه باید مورد توجه خود قرار دهد در غیر این صورت نمی‌تواند رسانه متعالی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه رسانه حقی بر گردن مسؤولان و مسؤولان هم حقی بر گردن رسانه دارند، افزود: رسانه‌ها باید مطالبه‌های خود را به دور از افترا و دروغ انجام دهند. اینکه رسانه حق دارد هر حرفی صحیح و نا صیح بزند منطقی نیست.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه رسانه باید به دنبال عدالت باشد، گفت: هیچ استان، شهر و کشوری با اختلاف به جای نمی‌رسد رسانه می‌تواند نقش بسیار مهمی در آبادانی منطقه خود داشته باشد.

وی ادامه داد: همان گونه که قرآن می‌فرماید جامعه ایمانی نباید با هم مناظره کنند چرا که در پی آن سستی به وجود خواهد آمد و ما همه اصحاب رسانه را به وحدت دعوت می‌کنیم.

زنگانه اظهار کرد: داشتن اختلاف و ایجاد هیاهو باعث خواهد شد تا کرامت، عزت و شوکت آن فرد رسانه‌ای از بین خواهد رفت و توصیه می‌شود به اختلاف‌ها دامن زده نشود.

وی ادامه داد: مجموعه فعالان رسانه متأسفانه در ساز کارهای ما دیده نشده‌اند. اصحاب رسانه از حمایت‌های مادی و معنوی محروم هستند و این کم توجهی به جایگاه خبرنگار خود باعث برخی از آسیب‌ها شد و باید خبرنگار در جایگاه خود و در نظامات پرداختی و تشویقی خوب دیده شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ