ردیف بودجه مشخص برای اقدامات فرهنگی استان‌ها تخصیص می‌یابد

اقتصاد ایران: سنندج_دبیر شورای فرهنگی وزارت کشور گفت: بدنبال این هستیم که یک ردیف بودجه مشخص برای انجام کارهای فرهنگی همچون اقامه نماز، امر به معروف و حجاب و عفاف در سطح ادارات استان‌ها تخصیص یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن قشقایی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگی استانداری کردستان اظهار کرد: مردم در کنار هم اتحاد و همدلی می‌توانند به اجرای فعالیت‌های فرهنگی مؤثر کمک کنند.

وی افزود: اجرای اقدامات فرهنگی با حفظ و تقویت وحدت و همدلی مردم به ویژه اقوام و مذاهب صورت می‌گیرد که باید مورد توجه باشد.

وی خاطرنشان کرد: در سه سال اخیر اقدامات مؤثری در استان کردستان در حوزه‌های فرهنگی صورت گرفته که جای تقدیر از متولیان و مسؤولان این استان دارد.

دبیر شورای فرهنگی وزارت کشور تصریح کرد: بدنبال این هستیم که یک ردیف بودجه مشخص برای انجام کارهای فرهنگی همچون اقامه نماز، امر به معروف و حجاب و عفاف در سطح ادارات استان‌ها تخصیص یابد.

قشقایی با اشاره به اینکه هر جا که ما در حوزه فرهنگ کم کاری کردیم دشمن بیشترین بهره‌برداری را کرده است، اظهار کرد: کارهای فرهنگی باید به استحکام و تقویت وحدت و همدلی مردم و به ویژه اقوام و مذاهب منتهی شود.

انجام بازرسی ستاد امر به معروف کردستان از وضعیت حجاب و عفاف در ادارات

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان نیز در این جلسه به برخی کارهای شاخص ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در حوزه ادارات، عنوان کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر در طول سال چندین مرتبه اقدام به بررسی وضعیت حجاب و عفاف در سطح ادارات استان به صورت محسوس و نامحسوس می‌کند.

علی اصغر حسینی همچنین خواستار پرداخت حق الزحمه بازرسانی که به درخواست استانداری از سطح ادارات استان بازرسی وضعیت حجاب و عفاف داشته‌اند، شد.

وی به برخی چالش‌ها در برگزاری جشن‌های نوروزی امسال در استان کردستان نیز گریزی زد و افزود: علی رغم تأکیدات ستاد امر به معروف و نهی از منکر بر مراقبت و مدیریت این جشن‌ها اما همواره با چالش‌هایی همراه بوده که شأن و جایگاه فرهنگ در استان کردستان را خدشه دار کرده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ