۹ هزار قطعه زمین آماده واگذاری به متقاضیان مسکن ویلایی است

اقتصاد ایران: بیرجند- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: در ۹ روستای اطراف شهر بیرجند تعداد ۹ هزار قطعه زمین آماده واگذاری به متقاضیان مسکن ویلایی است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا عباس زاده پیش از ظهر چهارشنبه پنجمین جلسه کمیته تصویب طرح‌های هادی روستایی استان اظهار کرد: تعداد ۲۱ هزار و ۵۰۶ قطعه زمین در ۶۸ روستای خراسان جنوبی آماده واگذاری به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن است.

وی با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن از مهمترین برنامه‌های دولت سیزدهم بود که در استان خراسان جنوبی هم با جدیت دنبال شد، گفت: برای تمامی متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در خراسان جنوبی زمین تأمین شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: در همه شهرها زمین برای واحدهای مسکونی به صورت تک واحدی حیاط دار (ویلایی) تأمین شده است.

عباس زاده در ۹ روستای اطراف شهر بیرجند تعداد ۹ هزار قطعه زمین آماده واگذاری به متقاضیان مسکن ویلایی است، افزود: با توجه به مشکل کمبود زمین در شهر بیرجند برای جبران این کاستی، زمین مورد نیاز متقاضیان مسکن ویلایی در شهر خوسف و روستاهای اطراف بیرجند تأمین شد.

وی ادامه داد: به همت دبیرخانه نهضت ملی مسکن و با همراهی دستگاه‌های اجرایی ۲ هزار و ۴۰۴ هکتار به اراضی روستایی در سطح استان اضافه شده است و در حال حاضر تعداد ۲۱ هزار و ۵۰۶ قطعه زمین در ۶۸ روستای استان آماده واگذاری به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: تمام افرادی که فرم جیم شأن سبز است، بدون لحاظ سابقه مالکیت و سکونت می‌توانند در این روستاها زمین بگیرند که اداره کل راه و شهرسازی به زودی اطلاعیه مربوط به این زمین‌ها را منتشر می‌کند و افراد می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

عباس زاده با بیان اینکه با تأمین این زمین‌ها تعداد زیادی از متقاضیان دارای شرایط صاحب خانه می‌شوند، افزود: موضوع الحاقات بعدی تا کامل شدن واگذاری‌ها و پاسخ به همه درخواست‌ها همچنان در دستور کار است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هم گفت: تصویب الحاق به محدوده طرح هادی روستاهای سطح استان و بررسی طرح تفکیکی اراضی نهضت ملی مسکن روستایی از مهمترین مصوبات این جلسه است.

قاسم تنها خاطرنشان کرد: در این جلسه تعداد ۳۷ پرونده مربوط به شهرستان‌های بیرجند، خوسف، سربیشه، بشرویه، نهبندان، درمیان و قائنات بررسی شد و موارد به تصویب رسید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ