پوشش زنده اتفاقات روز دوازدهم ورزش ایران/ امید به یک مدال طلا

اقتصاد ایران: دوازدهمین روز از سی و سومین دوره بازی های المپیک در شرایطی پشت سر گذاشته خواهد شد که ورزش ایران امیدوار است به نخستین مدال طلای خود در این دوره از بازی ها دست پیدا کند.

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، رقابت ورزشکاران ایران در المپیک سی و سوم امروز چهارشنبه وارد روز دوازدهم خود شد و ملی پوشان کشورمان در رشته های تکواندو، کشتی فرنگی و قایقرانی به رقابت با حریفان خود خواهند پرداخت.

در کشتی فرنگی محمدهادی ساروی که روز سه شنبه حضورش در فینال را قطعی کرد، برای کسب مدال طلا به روی تشک خواهد رفت. او دومین مدال آور ورزش ایران در این دوره از بازی ها پس از امین میرزازاده است که روز گذشته توانست عنوان سومی و مدال برنز وزن 130 کیلوگرم کشتی فرنگی را از آن خود کند.

اتفاقات روز دوازدهم ورزش ایران در المپیک سی و سوم در این گزارش تکمیل خواهد شد:

قایقران ایران در یک چهارم نهایی

در ادامه رقابت‌های قایقرانی علی آقامیرزایی، نماینده ٣١ ساله قایقرانی ایران در مرحله مقدماتی در گروه ۴ مسابقات کایاک تک نفره ١٠٠٠ متر مردان با ثبت زمان ٣ دقیقه و ٣۶ ثانیه رتبه ششم را کسب کرد و از صعود مستقیم به نیمه‌نهایی بازماند. در این گروه نمایندگان مجارستان و آلمان مستقیما به نیمه نهایی صعود کردند.

آقامیرزایی تا ساعاتی دیگر در مرحله یک چهارم نهایی با دیگر شرکت کنندگان بازمانده از مرحله نیمه نهایی به رقابت خواهد پرداخت و در صورتی که در جمع نفرات برتر قرار گیرد جواز صعود به مرحله نیمه نهایی را به دست خواهد آورد.

کیومرث هاشمی، هادی ساعی و مناف هاشمی

حضور وزیر ورزش در سالن تکواندو

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان به همراه مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک و هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو در جایگاه ویژه سالن گرند پالا حضور دارند تا رقابت مبینا نعمت زاده را از نزدیک تماشا کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ