استفاده ۲میلیون و ۲۳۶هزار نفر در تهران ازمزایای کالابرگ الکترونیک

اقتصاد ایران: تهران- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران از پرداخت سه هزار میلیارد تومان مابه التفاوت قیمت کالاها در طرح کالابرگ الکترونیک در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد آذرپناه پیش از ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه طی سخنانی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: اکنون کشور درگیر جنگ روایت‌ها است و دشمنان انقلاب اسلامی سعی در پنهان کردن حقایق دارند.

وی نقش اصحاب رسانه در اطلاع رسانی خدمات و اطلاع رسانی روند اشتغال و رفع بیکاری به مخاطبان را بسیار مهم دانست و افزود: اشتغال زایی به ویژه برای فارغ التحصیلان مورد تاکید رئیس جمهور شهید بود و نیز مصوبه داریم، که حداقل ۲۵ درصد اشتغال زایی ها برای فارغ التحصیلان دانشگاهی باشد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران گفت: در حال حاضر ۲۱ هزار تعاونی ثبت شده در استان تهران وجود دارد که از این تعداد ۱۱ هزار و ۳۰۰ تعاونی با عضویت ۵۱۸ هزار نفر در حال فعالیت هستند.

وی به سهم ۲۵ درصدی معافیت مالی مشوق‌های بیمه‌ای و تسهیلاتی برای حوزه تعاون اشاره کرد و افزود: سال گذشته ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات در بخش تعاون در استان تهران پرداخت شده است که این میزان در مقایسه با پرداخت تسهیلات در حوزه‌های دیگر، قابل توجه نبوده و نشان‌دهنده ناآگاهی فعالان این عرصه از مشوق‌ها و تسهیلات دولتی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران گفت: در حال حاضر چهار میلیون نیروی کار فعال در استان تهران وجود دارد، و این در حالی است، که سالانه قریب به ۷۰ تا ۷۵ هزار دادخواست در حوزه روابط کار رسیدگی می‌شود که بخش قابل توجهی از این دعاوی در حوزه کارگری و کارفرمایی ناشی از مطلع نبودن کارگران از حقوق آن‌ها است.

آذرپناه از طرح کالابرگ الکترونیکی به عنوان یکی از پروژه‌های دولت برای دهک‌های اول تا هفتم جامعه در چارچوب حمایت از معیشت مردم یاد و تأکید کرد: در طرح بازسنجی خانوار در استان تهران، از مجموع ۲ میلیون و ۲۴۵ هزار خانوار مشمول این طرح حمایتی، ۲ میلیون و ۲۳۶ هزار خانوار از مزایای این طرح استفاده کرده‌اند.

وی ادامه داد: دولت در طرح کالابرگ الکترونیکی، قریب به ۳ هزار میلیارد تومان سهم مابه‌التفاوت قیمت کالاهای مشمول این طرح را در استان تهران پرداخت کرده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ