جوکر زنانه احسان علیخانی در حد بمب منفجر شد

اقتصاد ایران: بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان جوکرِ زنان به پخش رسید، به هر حال آن‌ها که با شرایط بیشتر آشنا هستند می‌دانند که جوکر زنانه چه کار دشواری بوده.

برترین‌ها: بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان جوکرِ زنان به پخش رسید، به هر حال آن‌ها که با شرایط بیشتر آشنا هستند می‌دانند که جوکر زنانه چه کار دشواری بوده، از لایه رویی ماجرا که مربوط به اخذ مجوز پخش می‌شود تا لایه زیرین که اصلا با زنان در این چارچوب‌ها چه شوخی‌هایی می‌شود ساخت که به کسی برنخورد و در عین حال خنده هم ایجاد کند. به هر حال جوکر زنان با ورود ناهید مسلمی شروع شد، ورود او و آن پفک خوردنش که هم فانتزی ایجاد کرد و هم به نوعی اشاره نوستالژیک داشت، شروع قابل توجهی بود، حضور یک عروسک بزرگ، تمهید خلاقانه‌ای بود که آن بعد کودکانه مهمانان برنامه را نمایش می‌داد، هم گریزی از خط قرمزها بوذ و هم حاضرینِ جوکر را نرم می‌کرد.

بعدتر آن ورود بامزه متین ستوده که با شوخی بداهه رویا میرعلمی و خاطره‌سازی با سریال لیسانسه‌ها همراه شد، نشان داد که جوکر زنان قرار نیست تخت وکسل‌کننده باشد و اتفاقا در همین قسمت اول نشان داد که به نسبت جوکرهای قبلی با دست پرتر عرضه شده است. مثلا نگاه کنید به آن کیهان ورزشی که ناهید مسلمی دستش گرفت و این را در کنار لباس دبیرستان خضرای ژاله صامتی بگذارید، آن پفک را هم اضافه کنید، همه این‌ها از فکر واحد و منسجمی حکایت می‌کند که پشت این قسمت جوکر قرار دارد و صرفا به حضور زنان اکتفا نکرده و نخواسته زنان این روایت، یک مساله جنسیتی صرف باشند. این شاید پاسخ روشنی باشد به همه نگرانی‌هایی که قبل پخش برنامه بود و حالا نشان می‌دهد که نگرانی‌های بی‌موردی بوده است.

جوکر زنانه احسان علیخانی در حد بمب منفجر شد

البته از حیث خلق شوخی هم این جوکر واقعا در سطح بالایی قرار دارد، شروع شوخی‌ها با حضور قدرتمند ناهید مسلمی همراه بود، زنی در آن سن و سال می‌گوید مصدوم شده و خودش را عضو تیم پیشکسوتان فوتبال معرفی می‌کند، خب انصافا غافلگیرکننده و بامزه است، او در ادامه می‌گوید پستش در تیم فوتبال «آفساید» است! بعدتر می‌گوید مینیسک پایش پاره شده! متین ستوده شوخی را ادامه می‌دهد و می‌گوید، مینیسک برادر خواکین فینیکس است. نخندیدن در این لحظات جوکر خیلی دشوار است، الیکا عبدالرزاقی به سختی خودش را کنترل می‌کند، ناهید مسلمی می‌گوید چرا دهنت کج شده؟ شوخی‌های مسلسل‌وار ادامه پیدا می‌کند. به شکل ویران‌کننده‌ای سوسن پرور پت خانگی‌اش را رو می‌کند، بستر کلی شوخی ریز و درشت دیگر را می‌سازد، در واقع پس از مدت‌ها شرکت‌کنندگان جوکر برای خلق شوخی نیاز به زورزدن ندارند و آنقدر فضا پویا و زنده است که جوکر خودش جلو می‌رود، حالا در این بین آن شوخی‌های رندانه سوسن پرور و سس و ماجراهای بعدش هم در بستر برنامه جای می‌گیرد و توی ذوق نمی‌زند.

جوکر زنانه احسان علیخانی در حد بمب منفجر شد

به هر حال کار خوب را باید دید و جوکر، این بار مصداق آن کار خوب و دشواری است که طبیعتا در روزهای پیش رو دیده خواهد شد.

پ

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ