آنچلوتی: بعد از بازی با بارسلونا مشکلاتی در ریکاوری داشتیم

اقتصاد ایران: سرمربی رئال مادرید درباره وضعیت تیمش پس از انجام آخرین بازی دوستانه در تور پیش‌فصل آمریکا توضیحاتی ارائه داد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی که تیم تحت‌هدایتش بامداد امروز (چهارشنبه - به وقت تهران) در آخرین بازی دوستانه خود در تور پیش‌فصل آمریکا با نتیجه 2 بر یک مقابل چلسی به برتری رسید، پس از این بازی گفت: بازی خوب و سریعی بود که ما ایده‌های خوبی در خط حمله داشتیم. ما با حضور وینیسیوس جونیور و رودریگو در خط حمله خیلی خوب بازی کردیم.  به نظرم این بازی خوبی در پیش‌فصل بود. چلسی هم به دلیل بازیکنان پرسرعتی که دارد، موقعیت‌هایی خلق کرد. در کل بازی خوبی برای ما بود. خوشحالیم که حالا همه بازیکتان‌مان را در اختیار داریم و حالا باید خودمان را برای بازی سوپرجام اروپا با آتالانتا آماده کنیم.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید همچنین درباره عدم استفاده از آردا گولر و اندریک در این دیدار اظهار داشت: ما پس از بازی با بارسلونا مشکلاتی در ریکاوری بازیکنان‌مان داشتیم، به همین خاطر ترجیح دادیم در مورد استفاده برخی بازیکنان‌مان از جمله گولر و اندریک ریسک نکنیم چون می‌خواهیم همه بازیکنان‌مان را برای بازی سوپرجام در اختیار داشته باشیم.

کارلتو در خصوص عملکرد مدافع برزیلی‌اش هم خاطرنشان کرد: میلیتائو با کیفیت بالایی بازی کرد و مانع از خلق موقعیت‌های خیلی خطرناک توسط بازیکنان چلسی شد. بازیکنان ما از جمله مودریچ، سبایوس، لوکاس واسکز، فران گارسیا، رودیگر و دروازه‌‌بانان‌مان همگی در وضعیت خیلی خوبی قرار دارند.

رئال مادرید که در تور پیش‌فصل آمریکا ابتدا با نتیجه یک بر صفر مغلوب میلان شد، سپس با نتیجه 2 بر یک مقابل بارسلونا تن به شکست داد و در آخرین دیدار دوستانه پیش‌فصل خود هم با نتیجه 2 بر یک بر چلسی غلبه کرد، در تاریخ 24 مرداد در ورزشگاه ملی ورشو واقع در پایتخت لهستان در دیدار سوپرجام اروپا به مصاف آتالانتا (قهرمان لیگ اروپا) خواهد رفت.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ