اوج تنش در مناسبات وزیر جنگ و رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی

اقتصاد ایران: یک رسانه امنیتی رژیم صهیونیستی نوشت که مناسبات میان وزیر جنگ و رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در آستانه انفجار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه خبری والا وابسته به محافل امنیتی رژیم صهیونیستی نوشت که مناسبات میان «یواف گالانت» وزیر جنگ و «هرتصی هالوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در اوج التهاب به سر می برد و به علت اختلافاتی نظیر انتصابات جدید و روند مبارزه در غزه در آستانه انفجار قرار دارد.

این وبگاه صهیونیستی به نقل از منابع امنیتی نوشت که یکی از عوامل اختلافات این دو به علت اجرای سیاست‌های سطوح سیاسی در سرزمین‌های اشغالی است.

از سوی دیگر منابع مطلع صهیونیستی از برنامه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای برکناری مقامات ارشد نظامی این رژیم و به تعویق افتادن اجرای این تصمیم در پی عملیات‌های ترور اخیر در تهران و لبنان پرده برداشتند.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی در این رابطه نوشت که نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل پس از بازگشت از واشنگتن قصد داشت تا «یوآف گالانت» وزیر جنگ این رژیم را از سمتش برکنار کند، اما ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران و فواد شکر فرمانده جهادی حزب‌الله در بیروت برنامه نتانیاهو را به تعویق انداخت.

این سازمان گزارش داد که نتانیاهو همچنین در حال بررسی برکناری «هرتصی هالوی» رئیس ستاد ارتش و «رونن بار» رئیس آژانس امنیت داخلی «شاباک» است. طبق گفته منابع مذکور، هدف نتانیاهو از برکناری‌ها این است که فضا را برای دیگر شخصیت‌ها در سطوح نظامی و امنیتی باز کند که در راستای اجرای اوامر و اهداف وی عمل کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ