اعزام ۶۰ پاکبان سبزواری به عتبات عالیات برای خدمات دهی به زائران

اقتصاد ایران: سبزوار- رییس شورای اسلامی سبزوار گفت: ۶۰ پاکبان سبزواری برای خدمات دهی و نظافت مسیرهای زائران پیاده اربعین حسینی به عتبات عالیات اعزام‌می شوند.

امین الله مظلوم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اعزام ۶۰ نفر از پاکبانان سبزواری برای خدمات دهی به زائران حسینی در ایام اربعین اظهار کرد: همه مردم عاشق اهل بیت عصمت و طهارت (ع) هستند و دوست دارند عاشقانه به زائران حسینی به ویژه ایام‌اربعین حسینی خدمت رسانی کنند و امسال بخشی از این خدمت رسانی توفیق پرسنل شهرداری سبزوار شده است.

رئیس شورای اسلامی سبزوار با اظهار اینکه تأمین بودجه اعزام پاکبانان برای خدمات دهی به زائرین حسینی هیچ ارتباطی به بودجه تأمین حقوق پرسنل ندارد افزود: برای این کار ۳ میلیارد تومان از محل اعتبارات ستاد اربعین از تهران جذب که در بخش فرهنگی برای خدمات دهی به زائرین اربعین حسینی از طرف شهرداری سبزوار در کنار صرف بودجه‌های عمرانی شهرداری هزینه می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در ابتدای هر سال در کنار تعیین بودجه‌های عمرانی شهر بودجه‌های فرهنگی نیز دیده شده که بخشی از آنها برای ایجاد نشاط اجتماعی، ورزش و سلامت و کمک به هیأت‌های مذهبی و برنامه‌های دینی در سبزوار تاکنون صرف و پرداخت کرده‌ایم، اضافه کرد: پاکبانان سبزواری برای خدمات دهی و نظافت مسیر زائرین حسینی به عتبات عالیات اعزام می‌شوند که اکثر آنها برای بار اول اعزام می‌شوند.

مظلوم افزود: نیروهای خدماتی شهرداری باید از رفاه لازم و محل استراحت مناسبی برخوردار باشند تا بتوانند به موقع و بدون خستگی و مریض شدن به زائرین حسینی خدمات دهی مناسب و در خور شأن داشته باشند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ