تبریک کنعانی به مناسبت روز خبرنگار

اقتصاد ایران: سخنگوی وزارت امور خارجه در پیامی ضمن گرامیداشت یاد شهدای خبرنگار روز خبرنگار را تبریک گفت.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران به منسابت روز خبرنگار در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار را به خبرنگاران عزیز وطن ما ایران عزیز، اصحاب قلم و کتابت و روایت، همانها که وجودشان مملو از عشق به مردم ایران، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آب و خاک و فرهنگ و تاریخ و تمدن این سرزمین کهن بوده و قلب شان به این عشق می‌تپد و عصاره این عشق را در نوشتارها و گفتارها و روایت‌های خود جاری و ساری ساختند.

وی ادامه داد: عزیزانی که در سخت‌ترین شرایط کاری و محیط‌ها و میادین پرخطر، جان خود را در کف گرفتند تا قابی واقعی از وقایع تلخ و شیرین را به سمع و نظر مخاطبان مشتاق برسانند. ازجان گذشتگانی که دور از خانواده و در میانه میدان نبرد، چه در جنگ تحمیلی هشت ساله علیه جمهوری اسلامی ایران و چه در زمان ظهور گروهک‌های تروریستی در سوریه و عراق و لبنان، به آگاهی مردم از دامنه فجایع و جنایات مزدوران بعثی و داعشی و حامیان مزوّر آنان عمق بخشیدند و در سوی دیگر، برگ‌هایی زرّین و افتخارآمیز از ایثار و رشادت و شهادت فرزندان این آب و خاک را به تصویر کشیده و در توصیف آن قلم زدند.

کنعانی همچنین نوشت: به نیک سرشتانی که پایبندی آنان به منافع ملی و غیرت و شرافت آنان اجازه نداد چیزی بنویسند و بگویند که دشمن کینه توز خرسند شود، از صمیم جان و دل تبریک می‌گویم. به روح بلند آسمانی 244 شهید خبرنگار هشت سال دفاع مقدس و 165 شهید خبرنگار مظلوم تهاجم رژیم صهیونیستی به باریکه خونین غزه درود می‌فرستم.

سخنگوی وزارت خارجه خاطرنشان کرد: همچنین یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی و هشت دیپلمات شهید جمهوری اسلامی ایران در فاجعه سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در مزارشریف را گرامی می‌دارم و به ارواح طیبه آنان ادای احترام می‌کنم. سلام و صلوات خدا و فرشتگان الهی بر ارواح طیبه شهیدان باد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ