اصحاب رسانه حل مشکلات شرق هرمزگان را پیگیری کنند

اقتصاد ایران: بندرعباس- نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: خبرنگاران از عوامل تاثیرگذار در هدایت جامعه به سمت رشد و تعالی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید عبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی ظهر چهارشنبه در آئین تجلیل از خبرنگاران اظهار داشت: خبرنگاران و اصحاب رسانه از جایگاه ویژه و ممتازی در جامعه برخوردار می‌باشند و این امر را در برهه‌های مختلف به اثبات رسانده‌اند.

وی اضافه کرد: خبرنگاری یک هنر ناب است که این امر را اصحاب رسانه با تلاشی که در سال‌های اخیر انجام داده‌اند به خوبی اثبات کرده‌اند.

وی با اشاره به جایگاه بسیار خوب خبرنگاری و فعالیت رسانه‌ای در شهرستان میناب اظهار کرد: خبرنگاران این شهرستان، بسیار پاک و سالم هستند و با وجود مشکلات فراوان، به تهیه و انتشار اخبار، اقدامات، نارسایی‌ها و فعالیت‌های دولت‌ها، نمایندگان مجلس، مسئولان دستگاه‌های اجرایی می‌پردازند که باید به آنها افتخار کنیم.

نماینده مردم حوزه شرق در مجلس شورای اسلامی افزود: اصحاب رسانه‌ای وظیفه‌ای خطیر در شهرستان بر دوش دارند و آن هم، زمینه سازی برای رشد و شکوفایی این حوزه و ایجاد حساسیت‌های لازم در این خصوص در بین مسئولان است.

نماینده مردم شرق هرمزگان یادآور شد: شرق استان هرمزگان از ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف به ویژه منابع انسانی، کشاورزی و زیست محیطی برخوردار است که باید این ظرفیت‌ها را با کمک اصحاب رسانه و خبرنگاران بال و پر داده و رونق ببخشیم.

هاشمی نخل ابراهیمی خاطرنشان کرد: مردم حوزه شرق گناهی ندارند که به عنوان مرزداران کشور موانع بر سر راه آن‌ها باشد بر همین اساس از مسؤولان کشوری در خواست دارم تا با برداشتن این موانع برای توسعه منطقه تلاش کنند.

وی اظهار کرد: من به عنوان نماینده مردم حوزه شرق استان پیگیر این مشکلات با تمام توان هستم و باید اصحاب رسانه نیز با حرکت درست در مسیر لازم این امر را مورد پیگیری مستمر خود قرار دهند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ