بانوان شهیده و رزمندگان زن سرافرازانه تاریخ سازی کردند

اقتصاد ایران: رشت- مسوول بسیج جامعه زنان گیلان گفت: بانوان شهیده و رزمندگان زن سرافرازانه تاریخ سازی کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، طاهره عاشوریان صبح چهارشنبه در نشست مشاورین امور بانوان دستگاه‌های اجرایی استان گیلان در اداره آب و فاضلاب شهر سد بیجار، با اشاره به برگزاری اجلاسیه ویژه زنان در راستای دومین کنگره ۸ هزار شهید استان گیلان اظهار کرد: زنان از جمله عناصر مؤثری بوده که در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تأثیرگذار بودند.

وی با تاکید بر اهمیت نقش فردی و اجتماعی زنان افزود: زنان اگر در سنگر جهاد و معنویت حضوری فعال و اثرگذار داشتند در سنگر مادری و همسری نیز به عنوان مهمترین عنصر مسؤولیت اجتماعی خود دانسته و نقش آفرین بودند.

طاهریان با اشاره به نقش آفرینی حضرت زینب (س) در واقعه عاشورا و واقعه کربلا گفت: شهدای زن و زنان رزمنده و جانباز گیلانی با جهان بینی و تاسی از مکتب زینب (س) نقش آفرینی کرده و امروز وظیفه ما الگو سازی آن عزیزان به نسل جوانان است.

مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه زنان، مردانه‌ترین میدان‌ها را فتح کردند، تصریح کرد: بانوان شهیده و رزمندگان زن، سر افرازانه تاریخ سازی کردند و گیلان نیز ۴٩ شهید و ٣٢٠ زن رزمنده و ۶٩ بانوی جانباز را به خود اختصاص دادند.

عاشوریان با بیان اینکه دومین کنگره هشت هزار شهید استان گیلان همه ادارات و دستگاه‌ها و مدیران توجیهات لازم و مشارکت لازم دارند لذا امور بانوان دستگاه‌ها نیز نقش آفرینی کنند، گفت: شایسته است مسئولین امور بانوان دستگاه‌ها برنامه‌های ویژه ای در راستای اجلاسیه شهدای زن و کمیته زن و دفاع مقدس استان ارائه دهند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ