منچستریونایتد به جای اوگارته سراع فوفانا رفت

اقتصاد ایران: باشگاه منچستریونایتد برای تقویت خط میانی این تیم سراغ گزینه‌ای جدید رفته است.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه منچستریونایتد که برای تقویت خط میانی تیم تحت‌هدایت اریک تن‌هاخ برای فصل پیش رو چشم به جذب مانوئل اوگارته از پاری‌سن‌ژرمن داشت اما به دلیل کوتاه نیامدن پاریسی‌ها از قیمت درخواستی‌شان برای فروش این بازیکن، قید خرید او را زدند و حالا نظرشان معطوف به جذب یوسف فوفانا از موناکو شده است.

بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی اسکای اسپورتس؛ باشگاه منچستریونایتد اولین تماس‌ها را با مدیر برنامه‌های فوفانا برقرار کرده است تا احتمال پیوستن این هافبک فرانسوی به جمع شیاطین سرخ در این تابستان را جویا شوند. منچستری‌ها پروژه و برنامه‌ های خود را از طریق مدیر برنامه‌های فوفانا به این بازیکن انتقال داده‌اند، اما هنوز پیشنهادی رسمی ارائه نداده‌اند.

فوفانای 25 ساله که 21 بازی ملی با پیراهن فرانسه در کارنامه‌ حرفه‌ای‌اش به ثبت رسیده، قرارداد فعلی‌اش با باشگاه موناکو تا پایان ماه ژوئن 2025 اعتبار دارد. او تاکنون در 175 بازی برای موناکو به میدان رفته و آمار 7 گل‌زده و 15 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

همچنین نشریه اتلتیک مدعی شده که دنزل دومفریس که وارد سال پایانی قراردادش با اینتر شده تا بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی جاری تمایلی به مذاکره با این باشگاه ایتالیایی برای تمدید قرارداد ندارد تا در صورت دریافت پیشنهادی خوب بتواند با فشار به اینتر از این تیم جدا شود.

طبق این گزارش؛ منچستریونایتد تمایل نسبی به جذب این هافبک راست هلندی دارد اما انتقال دومفریس به جمع شیاطین سرخ در صورتی عملی می‌شود که آرون وان‌بیساکا پیشنهاد وستهام را رد کند. این دفاع راست انگلیسی بر خلاف باشگاه منچستریوتایتد تمایلی به پیوستن به وستهام ندارد و ترجیح می‌دهد راهی اینتر شود.

در سوی دیگر شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» مدعی شد که اینتر روز گذشته (سه‌شنبه) با مدیر برنامه‌های دومفریس ملاقاتی داشته که طرفین ابراز علاقه کرده‌اند تا به همکاری با یکدیگر ادامه دهند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ