ماجرای ارسال پیامک تهدیدآمیز توسط معاون زاکانی

اقتصاد ایران: روز گذشته مهدی اقراریان، عضو شورای شهر تهران، در جریان دویست‌وپنجاه‌وچهارمین جلسه شورای شهر تهران از ارسال پیامک تهدید برای عضو شورای شهر تهران خبر داد.

روزنامه هم میهن: روز گذشته مهدی اقراریان، عضو شورای شهر تهران، در جریان دویست‌وپنجاه‌وچهارمین جلسه شورای شهر تهران از ارسال پیامک تهدید برای عضو شورای شهر تهران خبر داد.

او ابتدا با اشاره به حادثه فوت یکی از کارمندان شهرداری به برگزاری جلسه‌ای در کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر تهران در این مورد، گفت: «در این جلسه بازرسی شهرداری نیز حضور داشت و اشاره کردیم که هرچه سریع‌تر گزارشی از این حادثه به دست شورای شهر تهران برسد. اما جای تأسف بسیار زیادی دارد که این حادثه در یکی از ساختمان‌های شهرداری تهران رخ داده است؛ درحالی‌که شهرداری باید ندا و پیام ایمنی، امنیت و آسایش را به شهر مخابره کند. فیلم این حادثه حاکی از آن است که دلایل مختلفی از جمله مهم‌ترین آنها، عدم ایمنی باعث این حادثه شده است. بخشی از مدیرانی که تجربه کافی را برای اداره شهر ندارند امروز در مسئولیت‌هایی قرار می‌گیرند که تبعات آن بسیار سخت است.»

اقراریان با بیان اینکه این حادثه تلخ باعث شد برای بار دوم به دو معاون زاکانی تذکر دهم، تاکید کرد: «معاون اول آقای توکلی‌زاده، معاون فرهنگی و اجتماعی است. قبلاً هم به ایشان گفته بودم لطفاً سرتان به کار خودتان باشد و وظیفه اصلی خود را دنبال کنید. الان هم تذکر می‌دهم؛ آقای توکلی‌زاده به ماموریت‌ها و وظایف خودتان در شهرداری تهران در فرصت باقی‌مانده و کوتاه – که معلوم نیست تا چه زمانی در این جایگاه باشید – بپردازید. به آقای فروزنده – معاون مالی و اقتصادی شهر تهران – نیز توصیه می‌کنم که حواس‌شان به کار خودشان باشد و از پیامک‌پراکنی برای اعضای شورای شهر پرهیز کنند. اگر به این رفتار خود ادامه دهند و تهدید اعضای شورای شهر را بخواهند در دستور کار خود داشته باشند مجبور می‌شوم با صراحت بیشتری با مردم صحبت کنم و برای شما خیلی بد خواهد شد.»

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ