سپاهان به درد استقلال و پرسپولیس مبتلا شد/ تعویض چمن در دستورکار

اقتصاد ایران: مدیران باشگاه سپاهان قصد دارند زمین چمن ورزشگاه نقش جهان را ترمیم کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و شباب الاهلی امارات شامگاه سه شنبه ۱۶ مرداد در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۴ بر یک به سود نماینده امارات به پایان رسید.

یکی از نکاتی که در این بازی بیش از حد به چشم می‌آمد، کیفیت بد زمین چمن ورزشگاه خانگی سپاهان بود که صدای اعضای تیم و مدیران باشگاه شباب الاهلی را در آوردطوریکه آنها پیش از برگزاری بازی و پس از آن نسبت به این موضوع گلایه مند بودند.

ورزشگاه نقش جهان به عنوان ورزشگاه دوم تیم ملی ایران برای میزبانی از قرقیزستان در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ نیز انتخاب شده است اما با توجه به شرایط موجود بعید است کادر فنی تیم ملی راضی به انجام این بازی در نقش جهان شود.

در همین حال مدیران باشگاه سپاهان به دنبال ترمیم زمین چمن ورزشگاه خانگی خود هستند و از آنجا که کمتر از ۱۰ روز دیگر رقابت‌های لیگ برتر در فصل بیست و چهارم آغاز می‌شود آنها زمان کافی برای انجام این کار را ندارند و در حال رایزنی با مدیران ذوب آهن هستند تا در ورزشگاه فولادشهر از حریفان خود میزبانی کنند.

مهدی آذربایجانی نیز روز گذشته و پس از شکست سپاهان در خصوص کیفیت زمین چمن ورزشگاه نقش جهان گفت: حداقل باید روی چمن ورزشگاه نقش جهان عوض شود، مشاوران می‌گویند اگر بخواهیم زه‌کشی عوض کنیم باید یکسال ورزشگاه از سرویس خارج شود و به فولادشهر برویم، البته آن ورزشگاه هم هنوز آماده نیست و برخی دوستان هم می‌گویند سیستم زه‌کشی مشکل ندارد و با تعویض روی چمن می‌توانیم وضعیت چمن را بهبود بخشیم.

لازم به ذکر است که پیش از سپاهان، دو تیم استقلال تهران و پرسپولیس نیز با مشکل زمین چمن ورزشگاه تختی رو به رو بوده اند و هنوز مشخص نیست که این دو تیم باید در کدام ورزشگاه از حریفان خود در لیگ برتر و لیگ نخبگان آسیا میزبانی کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ