پیام تبریک مدیرعامل هلدینگ تاپیکو به مناسبت روز خبرنگار

اقتصاد ایران: مدیرعامل تاپیکو به مناسبت ۱۷ مردادماه «روز خبرنگار» پیامی خطاب به اصحاب رسانه صادر کرد.

- اخبار بازار -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تاپیکو، دکتر بابک افقهی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) به مناسبت 17 مردادماه «روز خبرنگار» پیامی خطاب به اصحاب رسانه صادر کرد.

در این پیام آمده است:

«با یاد شهید محمود صارمی خبرنگار شجاع و وظیفه شناس کشورمان که جان را در گرو عشق نهاد، به جایگاه اصحاب محترم رسانه، فرهیختگانی که در جهانی که لحظه به لحظه دگرگون می شود، در راه روشنگری و آگاهی بخشی در جامعه دست به قلم بر می دارند، صمیمانه ادای احترام می کنیم.

‏‎به حق خبرنگاران تجسم عشق به حرفه، امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه‌اند و این رسالت اصحاب خبر و رسانه بسیار خطیر و حساس است.

‏‎شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین(تاپیکو) با گرامیداشت 17 مرداد ماه «روز خبرنگار» این روز بزرگ و ماندگار را به همه خبرنگاران، روزنامه نگاران و اصحاب رسانه خستگی ناپذیر و مطالبه گر ایران اسلامی به ویژه خبرنگاران حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و بازار سرمایه که فعالانه در راه حقیقت و رسالت خطیر و سترگ آگاهی‌بخشی و اطلاع رسانی شفاف و مناسب و مبتنی بر واقعیت از دستاوردها و موفقیت‌های این هلدینگ بزرگ و نام آشنا اهتمام می‌ورزند، صمیمانه تبریک گفته و توفیق روز افزون‌تان را آرزومند است.

در سایه سار ایجاد فضای امید به آینده و تبلور ایمان و اعتقاد به آبادانی کشور با همفکری و همراهی اصحاب رسانه می توان به ساخت روزهای بهتر در این صنعت ارزش آفرین که از پایه های استوار اقتصاد کشور است، امیدوار بود و به مسئولیت‌ خطیرمان در قبال اعتلای حقوق ذینفعان خود و پاسداشت مدیریت درست دارایی‌ها و ثروت این کشور، همچون گذشته وفادار بمانیم.

انشاالله سلامتی، موفقیت وعاقبت بخیری همه خواهران و برادران عزیز زحمتکش حوزه رسانه را از درگاه ایزد منان، مسالت داریم.‏‎»

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ