۳۲۰۰ نفر در دومین مسابقه کتابخوانی استان بوشهر شرکت کردند

اقتصاد ایران: بوشهر- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر گفت: سه هزار و ۲۰۰ نفر در دومین مسابقه کتابخوانی استان بوشهر شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر راهب صبح چهارشنبه در آئین اختتامیه دومین مسابقه بزرگ کتابخوانی استان بوشهر اظهار کرد: اولین مسابقه کتابخوانی استان بوشهر سال گذشته با موضوع عفاف و حجاب و شرکت بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ نفر شرکت کننده و دومین مسابقه نیز با موضوع روایت پیشرفت ایران اسلامی با شرکت سه هزار و ۲۰۰ نفر برگزار شد.

وی با بیان اینکه دومین مسابقه در سه رده سنی کودک، نوجوان و بزرگسال برگزار شد، افزود: منابع این مسابقه کتاب‌های «موشک من» اثر گل بیگم ابراهیمی ویژه رده سنی ۷ تا ۱۰ سال، «شکار هیولا» نوشته محمد سرشار ویژه رده سنی ۱۱ تا ۱۶ سال و کتاب «عملیات احیا» اثر محمد حکم آبادی ویژه رده سنی ۱۷ سال به بالا بودند.

وی تصریح کرد: دومین مسابقه بزرگ کتابخوانی استان بوشهر در بازه زمانی اسفند ماه ۱۴۰۲ تا خرداد ماه ۱۴۰۳ عملیاتی و آزمون آن نیز به صورت مجازی در تاریخ ۳۰ خرداد ماه به صورت استانی برگزار شد.

۳۲۰۰ نفر در دومین مسابقه کتابخوانی استان بوشهر شرکت کردند

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر ادامه داد: هدف از برگزاری این مسابقه کتابخوانی، ترویج فرهنگ کتابخوانی، چشیدن لذت خواندن، معرفی کتاب‌های خوب و ترویج و روایت پیشرفت‌های کشور است.

راهب با بیان اینکه کتاب‌های انتخاب شده برای این رویداد در واقع تجلی امید و توانستن است، خاطر نشان کرد: جوان ایرانی اگر بر انجام کاری اراده کند به مراتب خیلی بهتر و بالاتر از از غرب و شرق آن را انجام خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه در تاریخ انقلاب، موفقیت‌های بسیار زیادی در حوزه‌های مختلف وجود داشته و دارد اما یا روایت نشده اند یا کمتر روایت شده اند، گفت: روایت پیشرفت‌ها و موفقیت‌ها باعث ایجاد روح امید و امیدواری در جامعه خصوصاً قشر جوان می‌شود.

وی گفت: در مراسم اختتامیه این مسابقه از ۱۳۰ نفر از برگزیدگان تقدیر می‌شود که معادل ۱۰۰ میلیون تومان جوایز نقدی و غیرنقدی به آنها اهدا خواهد شد.

۳۲۰۰ نفر در دومین مسابقه کتابخوانی استان بوشهر شرکت کردند

دومین مسابقه بزرگ کتابخوانی استان بوشهر به همت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، صدا و سیمای مرکز بوشهر، حوزه هنری انقلاب اسلامی، حوزه علمیه خواهران استان، مرکز اسناد و کتابخانه ملی، دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، معاونت فرهنگی و هنری سپاه امام صادق (ع)، سازمان تبلیغات اسلامی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

در آئین اختتامیه دومین مسابقه بزرگ کتابخوانی استان بوشهر با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان، رئیس حوزه علمیه خواهران، مسئول دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان بوشهر و جمعی از دوستداران کتاب، نفرات برتر معرفی و تقدیر شدند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ