عامل اصلی شکست سپاهان برابر شباب الاهلی/ عملکرد ضعیف مدافعان

اقتصاد ایران: تیم فوتبال سپاهان در حالی روز گذشته مقابل شباب الاهلی تن به شکست داد که مدافعان این تیم عملکرد بسیار ضعیفی داشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان شامگاه سه شنبه ۱۶ مرداد و در ورزشگاه نقش جهان در حالی رو در روی شباب الاهلی امارات در مرحله پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا قرار گرفت که حدود ۵۰ هزار هوادار از نزدیک شاهد عملکرد تیم خود بودند.

سپاهان با گل محمدمهدی محبی در نیمه اول پیروز به رختکن رفت اما در نیمه دوم شرایط به سود نماینده امارات پیش رفت و پس از ورود سردار آزمون به زمین بازی او توانست گل تساوی را برای تیمش به ثمر برساند و در وقت‌های اضافه هم نماینده امارات ۳ گل دیگر وارد دروازه پیام نیازمند کرد تا حساب کار ۴ بر یک به سود شباب الاهلی شود و سپاهان به لیگ قهرمانان آسیا ۲ راه یابد.

در این بازی «ژوزه مورایس» سرمربی پرتغالی سپاهان بیشتر از بازیکنان تازه به خدمت گرفته و جوان در ترکیب تیمش استفاده کرد اما این بازیکنان گران قیمت که تا چند وقت پیش از آنها به عنوان بمب نقل و انتقالاتی نام برده می‌شد نتوانستند به تیم شان کمک کنند و عملکرد بسیار ضعیفی را از خود به نمایش گذاشتند.

در صحنه گل اول شباب الاهلی که توسط سردار آزمون به ثمر رسید، خط هافبک سپاهان نتوانست مانع از گردش توپ و پاسکاری بازیکنان شباب الاهلی شود و در ادامه «یحیی الغسانی» به راحتی توانست صالح حردانی را از پیش رو بردارد و «وحدت هنانوف» هم نتوانست مانع از پاس او به سردار آزمون شود و این بازیکن ایرانی گل تساوی را برای تیم اماراتی اش به ثمر رساند.

در صحنه گل دوم و باز هم سپاهان از سمت راست دفاع خود ضربه خورد جایی که صالح حردانی توپ را به هنانوف پاس داد و این بازیکن طبق معمول همیشگی خود که رو به عقب کار می‌کند توپ را در اختیار پیام نیازمند قرار داد. این دروازه‌بان ملی پوش با یک کنترل بد باعث شد که الغسانی به راحتی دروازه خالی سپاهان را باز کند و گل دوم برای شباب الاهلی به ثمر رسید.

گل سوم شباب الاهلی باز هم روی اشتباه سمت راست خط دفاعی سپاهان شکل گرفت. صالح حردانی توپ را از دست داد و «یوری» بازیکن شباب الاهلی به راحتی از سمت راست نفوذ کرد و پس از جاگذاشتن هنانوف و عدم دخالت حزباوی برای قطع توپ، او در مصافی تک به تک با نیازمند قرار گرفت و با یک ضربه زمینی دروازه سپاهان را برای بار سوم باز کرد تا آب سردی بر پیکر این تیم ریخته باشد.

گل چهارم شباب الاهلی، بر خلاف ۳ گل دیگر این تیم از سمت چپ خط دفاعی سپاهان شکل گرفت و «سهیل» بازیکن شباب الاهلی روی غفلت بازیکنان سپاهان به راحتی به سمت دروازه این تیم نفوذ کرد و پس از رسیدن به محوطه جریمه با یک پاس زمینی توپ را به الغسانی رساند و این بازیکن که هیچیک از مدافعان سپاهان او را زیر نظر نداشتند، توانست به راحتی گل چهارم را برای تیمش به ثمر برساند.

بدین ترتیب بازیکنان جدید سپاهان نشان دادند که هنوز نتوانسته‌اند خود را با شرایط این تیم وفق دهند و عملکرد بسیار ضعیفی داشتند. الیته از کیفیت بد زمین چمن ورزشگاه نقش جهان هم نباید چشم‌پوشی کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ