دشمن با تحریم و جنگ اقتصادی دنبال ایجاد فاصله بین مردم و نظام است

اقتصاد ایران: بوشهر- نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن با تحریم و جنگ اقتصادی دنبال ایجاد فاصله بین مردم و نظام است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری صبح چهارشنبه در مراسم یادواره شهدای کوی شنبدی و شهدای مدافع حرم استان بوشهر هدف از برگزاری یادواره شهدا را انتقال پیام شهیدان به نسل جوان برشمرد و اظهار کرد: امروز بیش از هر زمانی نسل جوان ما نیازمند پیام شهیدان است.

وی با بیان اینکه انتقال آرمان‌های شهدا از اهداف برگزاری کنگره‌های شهداست، خاطرنشان کرد: گاهی اوقات انسان در معرکه به شهادت می‌رسد و گاهی اوقات همانند شهید جمهور در مسیر خدمت به مردم شهید می‌شود.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: پیام شهدا به ما این است که صحنه را به نفع دشمن خالی نکنیم، در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن بایستیم و استقامت داشته باشیم.

وی عنوان کرد: شهیدان ما چون در راه حق گام برداشتند در مقابل دشمن و نسبت به ناملایمات و مشکلات احساس خستگی و ضعف نمی‌کردند و پیروزی نیز از آن کسانی است که صبر و استقامت دارند.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جبهه کفر پیوسته از زمان پیامبر اکرم (ص) تا به امروز درصدد انتقام گرفتن از اسلام بوده است، عنوان کرد: دشمن به دنبال انتقام از ملت ایران است چون مردم ما دست دشمن را از کشور قطع کردند و ذره‌ای باج نداده‌اند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: دشمن جنگ تبلیغاتی و اقتصادی علیه انقلاب اسلامی ما راه انداخته اما ملت ما در صحنه‌های مختلف همواره نشان داده‌اند که پای کار انقلاب اسلامی هستند.

حسینی‌بوشهری با اشاره به اینکه دشمن با تحریم و جنگ اقتصادی می‌خواهد کاری کند تا مردم از نظام فاصله بگیرند، افزود: گاهی اوقات ممکن است باب شهادت بسته شود اما راه شهیدان بسته نیست، راه شهیدان اخلاص، ایثار، عفت و پاک‌دامنی زیستن است.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری افزود: ما با تأسّی به ذات کبریایی حق تعالی، قرآن کریم و رسول اکرم (ص) خود را موظف می‌دانیم که شهدای صدر اسلام تا به امروز را تکریم کنیم.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه با بیان اینکه از هر کار نیکی، کار نیک دیگری وجود دارد، گفت: انسان وقتی به درجه شهادت نائل می‌آید به این معناست که به اوج کمال رسیده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ