رژیم صهیونیستی پاسخ شرارت‌ها خود را دریافت خواهد کرد

اقتصاد ایران: نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی و همدستانش با ترور شهید هنیه در خاک ایران از خطوط قرمز ما عبور کردند، گفت: آنان پاسخ دردناکی دریافت خواهند کرد.

علی حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه ترور اسماعیل هنیه یک اقدام تروریستی و با تجاوز به خاک جمهوری اسلامی ایران انجام شد، اظهار کرد: باید پاسخی مناسب، دقیق و جامع به رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی داده شود تا دیگر این رژیم جرأت نکند چنین اقداماتی را تکرار کند.

وی با بیان اینکه اسرائیل و همدستانش باید بدانند که پاسخ شرارت‌ها و جنایت‌های خود را دریافت خواهند کرد، ‬گفت: ما آمریکا را شریک صهیونیست‌ها در این اقدام می‌دانیم، چرا که قطعاً رژیم صهیونیستی بدون اجازه آمریکا و بدون کمک و مشورت مقامات این کشور چنین اقدامی را انجام نداده است.

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ‏رژیم تروریست صهیونیستی‬ قطعاً پاسخ دردناکی خواهد گرفت.

حدادی در ادامه، گفت: یکی از وظایف نهادها و سازمان‌های بین‌المللی مانند سازمان ملل متحد و شورای امنیت آن است که اقدامات تروریستی و تجاوز به خاک کشورها را محکوم کنند و اجازه ندهند چنین اقداماتی تکرار شود. بر این اساس، انتظار آن است که این نهادها و سازمان‌های بین‌المللی در قبال اقدام رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن رئیس دفتر سیاسی حماس که با تجاوز به خاک ایران صورت گرفت، سکوت نکنند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی و همدستانش با ترور شهید هنیه در خاک ایران عملاً از خطوط قرمز ایران عبور کردند، گفت: این اقدام نقض فاحش حقوق بین‌المللی بود و باید در مجامع بین‌المللی از سوی کشورهای اسلامی و آزاده جهان محکوم شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ