پاسخ اقدام صهیونیست‌ها قطعی و قوی خواهد بود

اقتصاد ایران: بندرعباس- فرمانده کل ارتش با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط قرار گرفته است، گفت: پاسخ اقدام صهیونیست‌ها در ترور شهید هنیه قطعی و قوی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی صبح چهارشنبه در آئین افتتاح بیمارستان فوق تخصصی سیدالشهدا علیه‌السلام نیروی دریایی ارتش ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: کار خبرنگاران برگرفته از رسالت حضرت زینب سلام الله علیها است و در تمام عرصه‌ها حضور پررنگ و فعال دارند و در تحولات اخیر بیش از ۱۷۰ خبرنگار در چند ماه اخیر در غزه به دست رژیم جلاد صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید اسماعیل هنیه، افزود: دیروز به جای شهید هنیه شخصیت خاص دیگری که از مجاهدان خاص دوران معاصر است به عنوان رئیس دفتر سیاسی حماس منصوب شد که نشان گر راهی است که می‌خواهند ادامه دهند و انتخاب یحیی سنوار یعنی رژیم صهیونیستی نباید هیچ امیدی به آینده خودش داشته باشد.

فرمانده کل ارتش اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی را خلاف همه قوانین، معاهدات، باورها و آداب و رسوم دانست و گفت: باند جنایتکار صهیونیستی که به هیچ قاعده و قانونی پایبند نیست حتماً پاسخ قطعی و قوی اقدامات خود در ترور شهید هنیه را دریافت خواهد کرد.

وی ادامه داد: صهیونیست‌ها خودشان نیز فهمیده‌اند که فروپاشی‌شان سرعت گرفته و در سراشیبی سقوط هستند از این رو با اقدامات کور تلاش می‌کنند سرعت فروپاشی خود را کاهش دهند که به این خواست خود نخواهند رسید و همه نابودی این رژیم جنایتکار را خواهند دید.

امیر موسوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بهره‌برداری از بیمارستان سیدالشهدا علیه‌السلام نیروی دریایی ارتش در بندرعباس گفت: برکت آموزه‌های دینی و برکت نظام و انقلاب اسلامی فراهم شدن فرصت‌ها برای خدمت به مردم است و این مهم فرصتی است برای اینکه انسان‌ها دست خود را برای ورود به سرای باقی پر کنند.

فرمانده کل ارتش گفت: بهداشت و درمان امروز جزو نیازهای اولیه جوامع است و در بین نظامی‌ها نیز جزو ارکان اصلی ارتقای توان رزمی به شمار می‌رود ضمن اینکه ارتقای بهداشت و درمان در افزایش رفاه خانواده‌های پرسنل ارتش و مردم تأثیر بسزایی دارد.

وی ادامه داد: از مردم بودن و برای مردم بودن در ارتش به نگاه غالب تبدیل شده است که یکی از برجسته‌ترین مثال‌های این نگاه ساخت مراکز درمانی مجهز و پای کار است که خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی را به مردم ارائه می‌کند.

خبر در حال تکمیل است

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ