خبرنگاران در میدان های نبرد جنگ سخت و نرم ایفای نقش می کنند

اقتصاد ایران: تهران- استاندار تهران با گرامیداشت روز خبرنگار گفت: خبرنگاران در میدان های نبرد جنگ سخت و نرم ایفای نقش می کنند و هرگز از پا نمی ایستند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری، استاندار تهران در پیامی که متن آن در ادامه می‌آید، روز خبرنگار را گرامیداشت.

به نام خدا

هفدهم مرداد؛ سالروز شهادت خبرنگار فقید خبرگزاری ایرنا، شهید محمود صارمی روز خبرنگار نامگذاری شده است. به همین مناسبت، بر هنرمندانی که حرمت قلم و دانستن را گرامی می‌دارند و از قدرت اندیشه، رسانه و کلام برای بیان حق طلبی و حقیقت خواهی بهره می‌برند، درود می‌فرستم.

بی شک امروز با توجه به گسترش و پیچیدگی روابط بشری اطلاع‌رسانی از اهمیت فوق العاده ای نسبت به گذشته برخوردار است و به جرأت می‌توان گفت، وجود رسانه در دنیای امروز ضروری به نظر می‌رسد.

امروز روز تقدیر از افرادی است، که در کسوت خبرنگاری، با وظیفه‌شناسی و دلسوزی، رسالت خطیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را بر عهده داشته و در این مسیر حتی جانشان را فدا می‌کنند و چه در میدان‌های نبرد و جنگ سخت و چه در عرصه‌های پیچیده جنگ نرم، با شجاعت ایفای نقش کرده و هرگز از پا نمی‌ایستند.

پشت انبوه اخبار و گزارش‌هایی که هر روز برای آگاهی بخشی تولید می‌شود، کار و تلاش طاقت فرسای خبرنگاران نهفته است، آری خبرنگاران با تحمل سختی از رویدادهای کوچک و بزرگ، از رنج‌ها و چالش‌ها، از تیرگی‌ها و روشنایی‌های ایام می‌نویسند.

شاید کمتر کسی بداند که در طول سال‌های جنگ تحمیلی ۲۴۴ خبرنگار به شهادت رسید و رژیم سفاک صهیونیستی نیز از ابتدای تجاوز وحشیانه به نوار غزه تاکنون بیش از ۱۶۵ خبرنگار را به شهادت رسانده تا مردم دنیا از دریافت حقایق محروم بمانند، اما زهی خیال باطل، چرا که به رسالت زینب گونه خبرنگاران جامه عمل پوشیده شده و خبرنگاران با شهادتشان پیامی بس مهم‌تر به دنیا مخابره کرده و چهره کریه این رژیم جنایتکار را به جهانیان نمایاندند.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار، فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به همه فعالان رسانه‌ای استان تهران تبریک گفته و تلاش این بزرگواران را گرامی می‌دارم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ