نقش آفرینی سازمان های مردم نهاد در توسعه اجتماعی کشور مؤثر است

اقتصاد ایران: رشت _وزیر کشور با بیان اینکه نقش آفرینی سازمان های مردم نهاد در توسعه اجتماعی کشور مؤثر است، گفت: پایش و نظارت بر عملکرد تشکل‌های مردم نهاد مورد تاکید است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی شامگاه سه شنبه در آئین رونمایی از سامانه جامع مدیریت عملکرد و اطلاع رسانی تشکل‌های مردم نهاد گیلان اظهار کرد: سمن‌ها و تشکل‌های مردم نهاد از حوزه‌های مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وزیر کشور با تاکید بر توسعه سازمان‌های مردم نهاد بیان کرد: توسعه سازمان‌های مردم نهاد و سمن‌ها در چارچوب اصول و قواعد علمی و کارشناس محور اهمیت دارد.

وحیدی با تاکید بر لزوم معرفی سمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد اضافه کرد: استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردم نهاد با معرفی آنها به مردم، نقشه راه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه پایش و نظارت بر عملکرد تشکل‌های مردم نهاد مورد تاکید است، افزود: بستر فعالیت گسترده‌تر تشکل‌های مردم نهاد فراهم شود.

وزیر کشور با اشاره به فعالیت سامانه جامع مدیریت عملکرد و اطلاع رسانی تشکل‌های مردم نهاد گیلان بیان کرد: این سامانه به عنوان الگو و نقشه راه در سایر استان‌ها می‌تواند قابلیت اجرایی داشته باشد.

وحیدی با بیان اینکه چگونگی ساماندهی سازمان‌های مردم نهاد بسیار مهم است، گفت: این نهادها در کشور ما متنوع هستند که با ساماندهی مناسب می‌توانند بهره و خدمات بیشتری را به مردم ارائه کنند.

به گفته وی، فعالیت سامانه جامع مدیریت عملکرد و اطلاع رسانی تشکل‌های مردم نهاد در ارزیابی عملکرد این سازمان‌ها بسیار ضرورت دارد.

وزیر کشور با بیان اینکه نقش آفرینی سازمان‌های مردم نهاد در توسعه اجتماعی کشور مؤثر است، گفت: باید تلاش کنیم نقش این سازمان‌ها در جامعه پررنگ‌تر شود تا شاهد توسعه در بخش‌های مختلف باشیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ