خبرنگاران پیوند دهنده بین مردم و مسئولان هستند

اقتصاد ایران: سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان خبرنگاران را پیوند بین مردم و مسئولان دانست و گفت: ابلاغ مطالبات افکار عمومی از اقدامات خوب خبرنگاران و رسانه‌ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی شامگاه سه شنبه در مراسم روز خبرنگار به میزبانی سالن اجتماعات اداره کل امور مالیاتی استان سمنان، بیان کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه پیوند بین مردم و مسئولان محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران مطالبات افکار عمومی را رصد و منعکس می‌کنند، افزود: بسیار اوقات شاهد هستیم که مطرح کردن مشکلات یک صنف یا محله توسط خبرنگاران به رفع فوری آن مشکلات منجر شده است.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه خبرنگاران در واقع نیازمندی‌های عمومی را مورد رصد و اعلام قرار می‌دهند تا رسیدگی شود، تاکید کرد: اینکه یک خبرنگار مسئولان را وادار به پیگیری مطالبات عمومی می‌کند جای خرسندی دارد.

مطیعی با بیان اینکه جامعه خبری خوبی در استان سمنان وجود دارد و خبرنگاران با صلابت عمل می‌کنند، گفت: رسالت و وظیفه خطیر خبرنگاران بیان مطالبات عمومی اقشار مختلف است.

وی با اشاره به صحبت‌های نمایندگان خبرنگاران از شهرستان‌های مختلف که به مشکلات خبرنگاران اشاره کرده بودند، گفت: قدردان تلاش‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه هستیم و از مسئولان می‌خواهیم که در راستای رفع مشکلات خبرنگاران گام‌های اساسی بردارند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه خبرنگاران در کنار مطالبه گری، مقوله مهم در راستای تقویت وحدت ملی نیز تلاش می‌کنند، گفت: تلاش در راستای همگرایی موضوعاتی بود که در حادثه شهادت شهید جمهوری و انتخابات و … مشاهده کردیم که بار بخشی از آن بر دوش رسانه‌ها بود.

مطیعی افزود: از خبرنگاران هوشیار استان سمنان می‌خواهیم همچون گذشته مطالبه‌گری و گره‌گشایی از مشکلات مردم گام بردارند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ