بیمه و خدمات درمانی خبرنگاران استان سمنان پیگیری می‌شود

اقتصاد ایران: سمنان- استاندار سمنان با اشاره به مشکلات صنفی خبرنگاران گفت: مسائلی مانند بیمه و خدمات درمانی خبرنگاران استان که از سوی فعالان این صنف مطرح شد، مورد پیگیری قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی شامگاه سه شنبه در مراسم روز خبرنگار به میزبانی سالن اداره کل مالیات استان سمنان با اشاره به صحبت‌های نمایندگان خبرنگاران شهرستان‌های استان بیان کرد: برخی مسائل صنفی از سوی خبرنگاران استان سمنان بیان شده که مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به مشکلات صنفی خبرنگاران گفت: مسائلی مانند بیمه و خدمات درمانی خبرنگاران استان که از سوی فعالان این صنف مطرح شد، مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

استاندار سمنان همچنین گفت: آمادگی داریم تا در بحث مسکن خبرنگاران، برای افرادی که دارای فرم «ج» سبز بوده و واجد شرایط هستند، تأمین زمین در قالب طرح نهضت ملی مسکن انجام گیرد.

هاشمی با بیان اینکه ارتباط با مدیران و مجموعه‌های دولتی و پاسخگویی مسئولان استان سمنان دیگر موضوعی است که از سوی خبرنگاران مطرح و مورد بررسی قرار می‌گیرد، گفت: خبرنگاران استان تقاضای برگزاری نشست‌های خبری از سوی مدیران دارند که باید صورت گیرد.

وی با بیان اینکه موارد و مباحث مطرح شده توسط خبرنگاران در خصوص کارت خبرنگاری و مسائل صنفی خبرنگاران به خصوص در شهرستان‌های استان باید مورد بررسی قرار گیرد، افزود: در حد مقدورات رسیدگی‌هایی را در این زمینه صورت می‌دهیم.

استاندار سمنان همچنین بیان کرد: ضروری است تا از همراهی و همکاری اصحاب رسانه و قلم در برگزاری هرچه بهتر انتخابات‌های برگزار شده در سایه امنیت و سلامت و همچنین اصل بی طرفی و تحقق مشارکت حداکثری، تقدیر و تشکر داشته باشم.

هاشمی در خاتمه ضمن قدردانی از خبرنگاران در بازتاب عملکرد دولت‌ها بیان کرد: در راستای پیشبرد امور و برنامه‌ها، اهداف و سیاست‌های استان، در کارگروه‌های مرتبط با اداره کل فرهنگ و ارشاد، از افراد خبرنگار و اصحاب رسانه و قلم متخصص استفاده خواهیم کرد.

به گزارش مهر، مسائل مرتبط با بیمه و مسکن و رفاهی خبرنگاران، کارت‌های خبرنگاری و همچنین مشکلات شکایت از برخی خبرنگاران از جمله مسائل مطروحه توسط خبرنگاران استان سمنان بود خبرنگاران همچنین از عدم پاسخگویی برخی مسئولان در استان سمنان شکایت‌هایی را مطرح کردند و استاندار سمنان نیز دستور بررسی این امر را صادر کرد. بسیاری از مدیران کل و مدیران شهرستانی استان هستند که بیش از سه الی چهار سال در مسند خود قرار دارند اما تا کنون حتی یک نشست خبری برگزار نکرده‌اند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ