مجازات سنگینی برای اسراییل غاصب حتما اتفاقا خواهد افتاد

اقتصاد ایران: ارومیه - فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: مجازات سنگینی در انتظار اسراییل غاصب است که حتما اتفاقا خواهد افتاد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمدحسین رجبی در محفل انس و الفت وابستگان و مستمری بگیران سپاه شهرستان خوی به ترور شهادت اسماعیل هنیه اشاره کرد و افزود: این توطئه توسط استکبار جهانی طراحی و به دست و رژیم صهیونیستی اجرا شد، سردار رجبی افزود: دشمن صهیونیستی با این عملیات تروریستی می‌خواهد ایران اسلامی را به جنگ گسترده و درگیری بکشاند، اما غافل است که ایران با تدابیر رهبری و به دور از ایجاد تنش‌های منطقه‌ای پاسخ دندان شکنی به این ترور بزدلانه دشمن صهیونیستی خواهد داد.

وی تاکید کرد: مسئولان نظام برای پاسخگویی محکم به ترور برنامه دارند وعده صادق نزدیک و مجازات سنگینی در انتظار اسرائیل غاصب است که حتماً اتفاقاً خواهد افتاد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی پیشکسوتان و رزمندگان سپاه را سرمایه‌های انسانی بسیار ارزشمند معنوی برای تبیین اهداف نظام‌مقدس اسلامی و پشتیبان ولایت فقیه دانست.

حجت‌الاسلام حجت قاسم خانی امام جمعه خوی هم در این‌مراسم بر ضرورت استفاده از تجربیات بازنشستگان سپاه و رزمندگان دوران دفاع مقدس در عرصه‌های جهادی و فرهنگی تاکید کرد.

سرهنگ سید تاج الدینی مسئول کانون بازنشستگان سپاه شهدای آذربایجان غربی هم در این مراسم گفت: بیش از ۱۲ هزار بازنشسته سپاه رزمنده و وابستگان سپاه در استان زیر پوشش خدمات این کانون قرار دارند.

وی تصریح کرد: تأمین نیازهای مسکن. درمان و برگزاری اردوهای زیارتی و تفریحی از مهمترین خدمات این کانون در سال‌جاری است.

سرهنگ پاسدار آقایی فرمانده سپاه خوی هم با تقدیر از سال‌ها خدمات بازنشستگان و رزمندگان سپاه در عرصه‌های مختلف از تشکیل هیئت‌های اندیشه ورز سپاه با حضور این قشر تأثیر گذار و سرمایه انسانی ارزشمند خبر داد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدایا از تعدادی از پیشکسوتان و رزمندگان موفق سپاه در عرصه‌های مختلف تجلیل شد.

فرمانده سپاه شهدای استان در سفر به شهرستان خوی، با حضور در منزل پاسدار و وابسته سپاه خوی خانم رقیه رزمجو و از فعالان حوزه بسیج خواهران سپاه، با اهدای لوح از تلاش‌های همسر مرحوم این فعال حوزه بسیج تجلیل کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ