چمن نقش‌جهان شرم‌آور بود / لیگ نخبگان برای ایرانی‌ها نیست

اقتصاد ایران: اصفهان -سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: لیگ نخبگان برای باشگاه‌های ایرانی نیست چون هم محدودیت بودجه دارند هم برای جذب بازیکن دچار مشکل هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، ژوزه مورایس امشب سه شنبه در نشست خبری پس از دیدار سپاهان و شباب الاهلی با بیان اینکه تیم اماراتی به ویژه در ۳۰ دقیقه پایانی بازی تلاش خوبی داشت، اظهار کرد: بعد از گل دومی که خوردیم می‌توانستیم به بازی برگردیم اما بازیکنانمان اینگونه برخورد نکردند و پس از آن گل سوم و چهارم را خوردیم که نمی‌نوانم درباره آن چیزی بگویم.

وی افزود: حضور قابل توجه هواداران یکی از اتفاقات مثبت امشب بود تا وقتی که فهمیدند کار از کار گذشته است. ماهم مثل آن‌ها در آن لحظه ناامید شدیم.

سرمربی سپاهان تصریح کرد: در فوتبال ایران آنقدر قوانین تعیین می‌کنند که ما با محدودیت جذب بازیکن روبرو می‌شویم. تنها می‌توانیم هفت بازیکن ایرانی جذب گنیم و اگر بازیکنی از تیم ما رفت نمی‌توانیم بازیکن جایگزین بیاوریم.

وی افزود: می‌توانم بگویم لیگ نخبگان برای باشگاه‌های ایرانی نیست چون هم محدودیت بودجه دارند هم برای جذب بازیکن دچار مشکل هستند. اگر بازیکن خارجی از لیگ بگیریم، سهمیه بازیکنان ایرانی محسوب می‌شود و اگر ایرانی از خارج بیاوریم باز هم سهمیه ما محدودیت دارد.

مورایس خاطرنشان کرد: باید صبر کنیم پول انتقال حسین‌نزاد بیاید تا بتوانیم بازیکن جدید بگیریم که تعجب‌اور است.

وی ادامه داد: سه بازیکن ما از فصل گدشته محروم بودند و ما مجبور بودیم از گزینه‌های دیگر استفاده کنیم. به‌خاطر قوانینی که هست و من را گیج کرده است نمی‌نوانیم بازیکن مناسب بگیریم. ما دفاع راست و چپ و مدافع میانی نیاز داشتیم.

سرمربی سپاهان گفت: ما محدودیت جذب بازیکن ایرانی داریم که سود آن برای فوتبال ایران را نمی‌دانم و برای این اتفاق متأسفم. وقتی زکی‌پور و رامین و شهریار به تیم‌های دیگر می‌روند طبیعی است اما آنچه طبیعی نیست محدودیت من در جذب بازیکن جایگزین است.

وی ادامه داد: بازی در چمن نقش‌جهان شرم‌آور است. گل اول را به دلیل شرایط بد زمین زدیم و گل‌هایی که خوردیم نیز به‌خاطر زمین بود. به نظرم منابع و قوانین فوتبال ایران باید به سمت استاندارد بودن زمین‌ها پیش برود و بتوانیم قوانینی وضع کنیم که استادیوم‌هایی با شرایط مناسب بازی داشته باشیم.

مورایس گفت: نمی‌دانم که قرار است بازی‌هایمان در فولادشهر برگزار شود یا نه ولی با این شرایط زمین نقش جهان بازی در ان را دوست ندارم و امیدوارم در یک زمین خوب بازی کنیم.

وی ادامه داد: ما بازیکنانی داشتیم که فصل گذشته سوپراستار صدایشان می‌زدید اما به تیم‌های دیگر رفتند. اگر این تیم‌ها تقلب می‌کنند بگویند ماهم یاد بگیریم که چگونه ان‌ها می‌توانند بازیکن بگیرند و هزینه کنند.

سرمربی سپاهان افزود: از هواداران بابت جوی که درست کردند تشکر می‌کنم و متأسفم که نتیجه‌ای که می‌خواستکد را ارائه ندادیم. امیدوارم بازی‌هایمان در آینده با پیروزی همراه شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ