بسیاری از ضعف‌های جامعه با اطلاع‌رسانی خبرنگاران برطرف می شود

اقتصاد ایران: زنجان-استاندار زنجان گفت: خبرنگاران به عنوان وجدان بیدار، چشمان بینا و زبان حقیقت‌گوی جامعه هستند و بسیاری از مشکلات، دغدغه‌ها و ضعف‌های موجود در جامعه با اطلاع‌رسانی خبرنگاران برطرف می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن افشارچی روز سه شنبه در پیامی به مناسبت روز خبرنگار، تاکید کرده است: خبرنگاران و فعالان رسانه به عنوان وجدان بیدار، چشمان بینا و زبان حقیقت‌گوی جامعه هستند و بسیاری از مشکلات، دغدغه‌ها، کمبودها و ضعف‌های موجود در جامعه با قلم و اطلاع‌رسانی آنها حل و فصل می‌شود.

در پیام استاندار زنجان عنوان شده است: این قشر زحمت‌کش و بی توقع، همواره نقش پر رنگی در بهبود اوضاع و شرایط جامعه ایفا کرده و می‌کنند.

وی در این پیام افزوده است: امروز در عصر ظهور و بروز رسانه‌های نوین و دیجیتال و از سوی دیگر جنگ رسانه‌ای دشمنان و معاندان نظام و انقلاب اسلامی، نقش خبرنگاران و فعالان رسانه در تبیین ارزشهای انقلاب و دستاوردهای نظام بسیار سنگین‌تر و پررنگ‌تر شده است، چنانکه به فرموده مقام معظم رهبری باید موضوع "جهاد تبیین بسیار جدی گرفته شود چون در رأس نقشه‌های دشمن، تبلیغ قرار دارد و علاج آن تبیین حقیقت است".

استاندار زنجان در بخشی دیگری از پیام خود، ثبت ۱۷ مردادماه به عنوان روز خبرنگار در روزشمار رسمی کشور را نشانگر منزلت والای حوزه اطلاع رسانی، خبر و رسانه و مبیّن مجاهدات دلسوزانه اصحاب رسانه و جامعه خبری در تنویر افکار عمومی، امیدآفرینی و جهاد تبیین توصیف کرد.

افشارچی در پیام خود با بزرگداشت مقام شامخ کلیه شهدا و ایثارگران عرصه خبر و رسانه به ویژه شهیدان والامقام سیدمرتضی آوینی، محسن خزایی و محمود صارمی، فرا رسیدن ۱۷ مردادماه، روز خبرنگار را به عموم فعالان این ساحت ارزشمند و تأثیرگذار، تبریک و تهنیت گفته است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ