خبرنگاران به تبیین دستاوردهای انقلاب اهتمام ویژه داشته باشند

اقتصاد ایران: بندرعباس- فرماندار ویژه میناب اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی را به اکسیژن برای جامعه تشبیه کرد و گفت: خبرنگاران به تبیین دستاوردهای انقلاب اهتمام ویژه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رادمهر سه‌شنبه شب در آئین گرامیداشت روز خبرنگار که در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه میناب برگزار شد ضمن قدردانی از تلاش خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاری جایگاه والایی دارد و مانند پخش اکسیژن در جامعه است؛ اگر هوای جامعه سالم باشد جامعه در سلامت قرار می‌گیرد و اگر اخبار مسموم در جامعه پخش شود فضای جامعه آلوده می‌شود.

وی افزود: اگر اخبار صحیح در جامعه پخش شود جامعه سالم و زمینه رقابت فراهم می‌شود.

رادمهر خاطرنشان کرد: جایگاه خبرنگاران در جلسات فرمانداری به صورت ویژه دیده شده تا با انعکاس اخبار و زحمات مسؤولان به صورت صحیح به انعکاس خدمات و ایجاد زمینه مطالبه‌گری صحیح در شهرستان کمک کنند.

معاون استاندار هرمزگان بیان کرد: خبرنگاران اگر امروز احساس کنند مشکلاتی در جامعه وجود دارد و مسؤولان از آنها غافل هستند باید آن‌ها را انعکاس دهند تا مدیران بتوانند با آگاهی کامل در جهت رفع مشکلات و خدمت به مردم گام بردارند.

وی با اشاره به بخشی از خدمات انجام شده بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در استان و شهرستان تاکید کرد: انتظاری که به صورت ویژه از خبرنگاران وجود دارد این است که خبرنگاران به تبیین دستاوردهای انقلاب اهتمام ویژه داشته باشند.

فرماندار ویژه میناب خبرنگاران را نماینده افکار عمومی در جامعه دانست و گفت: رساندن مسائل و مشکلات مردم به گوش مسؤولین و از سویی دیگر انعکاس خدمات و تلاش‌های کارگزاران به مردم از جمله مهم‌ترین وظایف اصحاب رسانه است که می‌تواند در تعالی جامعه نقش آفرین باشد.

خبرنگاران به تبیین دستاوردهای انقلاب اهتمام ویژه داشته باشند

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ