نوآور بودن در تولید محتوا ضامن پیشرو بودن رسانه است

اقتصاد ایران: زنجان-مدیرعامل خبرگزاری بسیج کشور، نوآور بودن در تولید محتوا را ضامن پیشرو بودن رسانه‌ها عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیرمحمد نیک‌آمال شامگاه سه‌شنبه در آئین روز خبرنگار که در سالن همایش شهید شهریاری صدا و سیمای مرکز زنجان برگزار شد، با تاکید بر اینکه یکی از اولویت‌های امروز رسانه‌های پیشرو، نوآور بودن در تولید محتوا است، اظهار کرد: آنچه که در یک رسانه پیشرو حائز اهمیت است، این است که بتواند بیشترین اثرگذاری را با کم‌ترین هزینه در جامعه داشته باشد.

وی با بیان اینکه امروز نیاز و ذائقه مخاطبان تغییر پیدا کرده است، به همین خاطر باید موضوع نوآوری در تولید محتوا را به عنوان یک رویکرد در برنامه‌های رسانه شاهد باشیم، افزود: باید در تولید محتوا به این مهم توجه داشته باشیم که تولیدات ما متناسب با نیاز مخاطب باشد، لذا در تحقق این اهداف باید مولفه‌هایی چون استفاده از تکنولوژی، دانش، هوش مصنوعی و … مد نظر قرار گیرد.

این مسؤول، از روایت‌گری اتفاقات مثبت در رسانه به عنوان یک مؤلفه مهم و بااهمیت یاد کرد و ادامه داد: رسانه باید علاوه بر امیدآفرینی در جامعه، نقش مهارت‌افزایی را نیز در نظر داشته باشند، به همین خاطر انتظار امروز از رسانه‌ها این است که بتوانند حل مشکلات مردم را در اولویت کاری خود قرار دهند.

مدیرعامل خبرگزاری بسیج کشور در ادامه با اشاره به اینکه در دوران دفاع‌مقدس همه ما شاهد حضور خبرنگاران در خط مقدم بودیم، خاطرنشان کرد: امروز این حضور در خط مقدم دفاع‌مقدس نوین جلوه‌گری می‌کند و این خود حاکی از آن است که باید بتوانیم از همه ابزار در راستای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن استفاده کرده و توطئه بدخواهان را نقش بر آب کنیم.

نیک‌آمال با تاکید بر اینکه امروز به معنای واقعی کلمه در یک جنگ رسانه‌ای قرار داریم، عنوان کرد: دشمن تلاش دارد تا از همه ابزار برای ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه استفاده کند، از این رو این وظیفه بر دوش اصحاب رسانه است تا با قدرت قلم خود بتوانند این توطئه‌ها را خنثی کنند.

خبر چندانی از سوی رسانه‌های غربی در خصوص کشتار بی‌رحمانه کودکانه در غزه منعکس نمی‌شود

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان نیز در ادامه این مراسم با تاکید بر اینکه امروز بیش از آنکه شاهد آزادی رسانه‌ها در غرب باشیم، دیکتاتوری در این عرصه حاکم است، اظهار کرد: رسانه‌های غربی در عصر حاضر مدام به دنبال حذف دیگری هستند و این موضوع به ضوح در عملکرد آن‌ها قابل مشاهده است.

محمدجلیل آل‌امین با یادآوری اینکه این روزها خبر چندانی از سوی رسانه‌های غربی در خصوص کشتار بی‌رحمانه کودکانه در غزه منعکس نمی‌شود، خاطرنشان کرد: این در حالی است که کوچک‌ترین تحرک از سوی سرزمین‌های اشغالی که منجر به تضعیف رژیم صهیونیستی شود، به بمب خبری تبدیل خواهد شد.

معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین نیز در ادامه با بیان اینکه امروز و در وضع فعلی با دوگانه خبری المپیک و غزه مواجه ایم، گفت: از غزه که هر روزش یک جنگ و جهانی است، آنچنان متن و تصویری مخابره نمی‌شود تا جایی که حق، ناحق جلوه داده و ناحق به عنوان حق منعکس می‌شود.

فرشاد عالی افزود: اگر نتوان امیدهای خوب و درست و نیازهای مخاطب را شناسایی، عیان و بیان کنیم، مخاطب از کنار ما عبور می‌کند، رسانه‌ای موفق است که احساس و تصویر را بتواند با هم ممزوج کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ