بازی اقتباس‌شده فیلم A Quiet Place به‌زودی منتشر می‌شود

اقتصاد ایران: بازی «یک مکان آرام؛ مسیر پیش رو» که از فیلمی به همین نام اقتباس شده است، ۱۷ اکتبر برای دستگاه‌های مختلف منتشر می‌شود.

اگر قرار باشد مجموعه فیلمی را به بازی ویدئویی تبدیل کنند، قطعا «یک مکان آرام» یکی از بهترین گزینه‌ها خواهد بود. از‌نظر بسیاری از کسانی که هم به فیلم و هم به بازی علاقه‌مند هستند، این مجموعه‌ی ترسناک در‌واقع بازی مخفی‌کاری ترسناکی در قالب فیلم است.

داستان فیلم حول محور موجودات فضایی خون‌خوار و حساس به صدا می‌چرخد. به‌همین‌دلیل، اگر از داستان این فیلم بازی ساخته شود، به‌احتمال فراوان جزو یکی از موفق‌ترین‌های ژانر ترسناک خواهد شد.

بنابر گزارش Engadget، به‌نظر می‌رسد سازندگان این مجموعه فیلم ظرفیت‌های داستان آن را برای تبدیل‌شدن به بازی موفق دریافته‌اند و با انتشار تریلر بازی «یک مکان آرام؛ مسیر پیش رو»، تاریخ رسمی انتشار اولین نسخه‌ی دیجیتالی آن را ۱۷ اکتبر (۲۶ مهر ۱۴۰۳) اعلام کردند.

عنوان «یک مکان آرام؛ مسیر پیش رو» درواقع بازی ماجراجویانه‌ی ترسناک اول‌شخصی است که در همان دنیای فیلم‌ها جریان دارد؛ اما داستانی کاملاً جدید را روایت می‌کند. به‌عبارت‌دیگر، شما جان کراسینسکی یا لوپیتا نیونگو دیجیتالی را کنترل نخواهید کرد. شما در نقش شخصیتی جدید بازی خواهید کرد که مسیر خودش را در این دنیای پساآخرالزمانی آشفته پیدا می‌کند.

درست مثل داستان فیلم، بازیکنان باید با اتکا به هوش خود و جمع‌آوری هر ابزار ساده‌ای که حین جست‌وجو پیدا می‌کنند (مانند چراغ‌قوه و آشکارساز صدا)، مراحل ترسناک بازی را پیش ببرند. استودیو بازی‌سازی استورمیند گیمز، سازنده‌ی بازی‌های Remothered و Batora: Lost Haven، وعده‌ی هیجان و تجربه‌ی ترس بسیار زیاد را به طرفداران می‌دهد.

مقالات مرتبط
  • Unrecord؛ بازی ویدیویی‌ای که بیش‌ از حد واقعی به‌نظر می‌رسد
  • تماشا کنید: مکالمه صوتی با شخصیت‌های بازی؛ این آینده صنعت ویدیوگیم است

بازی «یک مکان آرام؛ مسیر پیش رو» برای کامپیوترهای شخصی، کنسول پلی استیشن ۵، ایکس‌ باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد. هم‌اکنون پیش‌خرید این بازی با قیمت ۳۰ دلار امکان‌پذیر است و خریداران اولیه به محتوای انحصاری درون بازی و تصاویر دیجیتالی دسترسی خواهند داشت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ