شکست سنگین سپاهان برابر نماینده امارات/ گرانقیمت‌ها خودزنی کردند

اقتصاد ایران: دیدار تیم های فوتبال سپاهان و شباب الاهلی با شکست نماینده ایران به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و شباب الاهلی امارات امروز سه شنبه ۱۶ مرداد در ورزشگاه نقش جهان اصفهان و با قضاوت «کیم جونگ هیوک» از کره جنوبی از ساعت ۱۹:۴۵ رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه ۴ بر یک به سود شاگردان «پائولو سوزا» به پایان رسید.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، حسین گودرزی، امین حزباوی، وحدت هنانوف (کارت زرد ۴+ ۹۰)، صالح حردانی، برایان دابو، محمد کریمی، آریا یوسفی (۴۵- کارت زرد) (۷۰- رضا شکاری)، محمدجواد آقایی پور، محمدمهدی محبی (۸۰- مهدی لیموچی) و کاوه رضایی (۷۰- رضا اسدی) (کارت زرد ۶+ ۹۰).

ترکیب شباب الاهلی: حسن حمزه، بوگدان پلانیچ، رنان ویکتور، لیما (۶۱- سردار آزمون)، کائونان، لوکا میلیووجویچ، عید خمیس (۶۱- فدریکو کارتابیا)، بدر ناصر، یحیی الغسانی، بالا گیلهرمه و برنو لموس کاسکاردو.

*امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران این بازی را از نزدیک تماشا می‌کند.

بازیکنان ملوان بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه یک کاوه رضایی پس از اشتباه بازیکن حریف از وسط زمین دروازه شباب الاهلی را هدف قرار داد که توپ او از بالای دروازه به بیرون رفت.

شاگردان مورایس به حملات خود ادامه دادند و در دقیقه ۷ شوت صالح حردانی با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت و پس از آن محمدمهدی محبی اقدام به شوت زنی کرد که پس از برخورد به بازیکن شباب الاهلی به بیرون رفت.

در دقیقه ۱۳ و روی اشتباه دابو، توپ به «بالا گیلهرمه» رسید اما ضربه فنی این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه نیازمند راهی اوت شد تا نخستین حمله جدی شباب الاهلی شکل گیرد.

در دقیقه ۳۴ دروازه بان شهاب الاهلی در خروج از دروازه اشتباه کرد اما محبی و کاوه رضایی نتوانستند از موقعیت به دست آمده استفاده کنند و توپ در اختیار مدافعان شباب الاهلی قرار گرفت.

گلزنی محبی در اولین بازی برای سپاهان

در دقیقه ۴۳ و روی پاس دابو، محمدمهدی محبی خرید جدید سپاهان با شوتی سرکش توانست دروازه شباب الاهلی را باز کند تا حساب کار یک بر صفر به سود سپاهان شود.

در ادامه بازیکنان شباب الاهلی فشار زیادی روی دروازه سپاهان آوردند که سودی برای آنها نداشت و در نیمه اول سپاهان پیروز به رختکن رفت.

نیمه دوم

بازیکنان شباب الاهلی نیمه دوم را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۵۲ اولین موقعیت جدی در نیمه دوم را روی دروازه سپاهان تدارک دیدند که مدافعان سپاهان توپ را دور کردند.

بازیکنان شباب الاهلی به حملات خود ادامه دادند و در دقیقه ۵۸ بازیکن این تیم از راه دور اقدام به شوت زنی کرد که توپ او با اختلاف کمی از کنار دروازه نیازمند به بیرون رفت.

اولین لمس توپ و گل تساوی شباب الاهلی توسط آزمون

سردار آزمون مهاجم ایرانی شباب الاهلی که در دقیقه ۶۱ وارد زمین شد در دقیقه ۶۲، از یک توپ سرگردان در محوطه جریمه نهایت استفاده را برد و با چرخشی دیدنی توانست گل تساوی را برای تیمش به ثمر برساند.

پس از گلزنی آزمون، بازیکنان سپاهان به سمت دروازه شباب الاهلی حمله ور شدند که شوت رضایی به بیرون رفت.

بازیکن برزیلی شباب الاهلی دروازه خالی را گل نکرد

در دقیقه ۷۶ بازیکنان شباب الاهلی از سمت چپ به سمت دروازه سپاهان حمله ور شدند که پس لیماس در دهانه دروازه سپاهان از مقابل پاهای بالا گیلهرمه رد شد تا این بازیکن برزیلی نتواند گل دوم و پیروزی بخش را برای تیمش به ثمر برساند.

حسرت سپاهانی‌ها با از دست دادن دو موقعیت گل

در دقیقه ۹۱، مهدی لیموچی در موقعیت بسیار فوق العاده‌ای برای گلزنی قرار گرفت ولی در موقعیتی تک به تک نتوانست دروازه شباب الاهلی را باز کند. در ادامه و در دقیقه ۹۳ کرنر برای سپاهان شکل گرفت که ضربه سر محمدامین حزباوی به تیرک دروازه برخورد کرد تا آه از نهاد هواداران سپاهان بلند شود.

در پایان ۹۰ دقیقه بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

نیمه اول وقت‌های اضافه

سپاهانی‌ها نیمه اول وقت‌های اضافه را بهتر آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی تا آستانه باز کردن دروازه پیش رفتند که در ابتدا ضربه شکاری و پس از آن ضربه قیچی برگردان رضا اسدی راهی به سمت دروازه شباب الاهلی نداشت.

اشتباه نیازمند و گل دوم برای شباب الاهلی

در دقیقه ۱۰۲ و در حالی که توپ در اختیار وحدت هنانوف بود او رو به عقب و برای نیازمند پاس داد که کنترل بد این دروازه بان ملی پوش توپ را در اختیار «یحیی القسانی» قرار داد و این بازیکن هم دروازه خالی را باز کرد تا شباب الاهلی دو بر یک پیش بی افتد.

گل سوم شباب الاهلی روی اشتباه حردانی

در دقیقه ۱۱۰ و روی اشتباه حردانی، «یوری» صاحب توپ شد و وحدت هنانوف و حزباوی نتوانستند مانع از پیشروی این بازیکن شوند و او در مصاف تک به تک با نیازمند گل سوم را وارد دروازه سپاهان کرد.

گل چهارم برای شباب الاهلی

در دقیقه ۱۲۱ و روی پاس «سهیل» یحیی دروازه خالی سپاهان را باز کرد تا حساب کار ۴ بر یک به سود شباب الاهلی شود. 

با کسب این پیروزی برای شباب الاهلی، سپاهان به لیگ قهرمانان آسیا ۲ راه یافت و از صعود به مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا باز ماند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ