رابطین مستندسازی مواکب اربعین کرمان اصول خبرنگاری را آموزش دیدند

اقتصاد ایران: کرمان_مدیرموکب فرهنگی و رسانه‌ای عطش گفت: کارگاه آموزشی اربعین و رسانه با حضور رابطین مستندسازی مواکب استان کرمان برگزار شد.

یونس فتحی، سه شنبه شب در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در این کارگاه آموزشی که امروز یکشنبه در محل سالن اجلاس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان برگزار شد تعداد ٢١ نفر از رابطین مستندسازی مواکب استان کرمان که در ایام اربعین در کشور عراق به زائرین امام حسین (ع) خدمات رسانی می‌کنند اصول اولیه خبر نویسی، گزارش نویسی و تهیه فیلم و عکس مستند را آموزش دیدند.

وی هدف از تأسیس و راه اندازی موکب فرهنگی رسانه‌ای عطش را کمک به موکب‌های استان کرمان در جهت توانمند سازی رسانه‌ای و فرهنگی بیان کرد و گفت: موکب رسانه‌ای عطش از سال ١۴٠٢ در چهار کارگروه تخصصی تلویزیونی و مستند سازی، مطبوعات و خبرگزاری‌ها، وب سایت و شبکه‌های اجتماعی و همچنین کارگروه فرهنگی و اجتماعی آغاز به کار کرده است تا با حضور و تلاش اصحاب رسانه و فرهنگ استان و کشور سهم کوچکی در انعکاس حرکت عظیم راهپیمایی اربعین حسینی داشته باشد.

یونس فتحی، تصریح کرد: در سال جاری با بکارگیری یک گروه تخصصی رسانه‌ای، به طور جدی پشتیبانی و آموزش رابطین مستندسازی مواکب به عنوان عوامل رسانه‌ای موکب رسانه‌ای عطش در موکب‌های استان کرمان را در دستور کار داریم که کارگاه امروز نیز در همین راستا است.

قابل ذکر است شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی یک روزه پرچم متبرک بارگاه امام حسین (ع) را زیارت کردند و در پایان گواهینامه حضور در دوره آموزشی توسط موکب رسانه‌ای عطش صادر و به آنها اهدا شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ