مقابله با فرهنگ غربی نیازمند توجه به قرآن است

اقتصاد ایران: بابل- نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: برای مقابله با فرهنگ غربی نیازمند توجه به قرآن هستیم و باید در این حوزه برنامه ریزی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی شامگاه سه شنبه در شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی شهرستان بابل، اظهار کرد: قرآن متعلق به کسی که با سر بریده آن را تلاوت می‌کرد، است از این رو اهمیت قرآن زیاد است.

وی ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی، از مبلغان و مروجان قرآنی که انصافاً در یک شرایط سخت اقتصادی قرار دارند اما این فعالیت‌ها را ادامه می‌دهند، تشکر کرد و افزود: شهرستان بابل در حوزه قرآن همچون حوزه‌های دیگر بسیار سابقه درخشانی دارد.

آیت الله محمدی لائینی خاطرنشان کرد: شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی اقدامی برای اتصال دانه‌های تسبیح در حوزه قرآن است زیرا در هر شهر و محیطی به‌صورت پراکنده امکانات زیادی وجود دارد اما شناسایی، نظارت و مدیریت آن‌ها در چگونگی توزیع مهم و تأثیرگذار است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه احصای نظام مسئله قرآنی در هر موردی گام بسیار مهمی برای حل آن مسائل است، تاکید کرد: مشکل دیگر این است که باید فرهنگ‌سازی صورت بگیرد، دانش‌آموز و قرآن‌آموز در مؤسسات قرآنی کم است در این زمینه بی‌توجهی وجود دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: فرهنگ‌سازی برای رغبت خانواده‌ها به سمت قرآن باید صورت بگیرد که کار بسیار کلیدی است.

این مسئول گفت: امروز برای جنگ با فرهنگ غرب نیاز به توجه به قرآن داریم و هیئات مذهبی در کنار برگزاری مراسم‌های خود و مساجد نیز برنامه قرآنی داشته باشند و ائمه جماعات به برگزاری تفسیر قرآن اهمیت بدهند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ