پیروزی یک نیمه ای سپاهان با گلزنی بازیکن جدید

اقتصاد ایران: نیمه اول دیدار تیم های فوتبال سپاهان و شباب الاهلی با برتری شاگردان مورایس به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و شباب الاهلی امارات امروز سه شنبه ۱۶ مرداد در ورزشگاه نقش جهان اصفهان و با قضاوت «کیم جونگ هیوک» از کره جنوبی از ساعت ۱۹:۴۵ رو در روی هم قرار گرفتند که نیمه اول این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان ژوزه مورایس به پایان رسید.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، حسین گودرزی، امین حزباوی، وحدت حنانوف، صالح حردانی، برایان دابو، محمد کریمی، آریا یوسفی، محمدجواد آقایی پور، محمدمهدی محبی و کاوه رضایی.

ترکیب شباب الاهلی: حسن حمزه، بوگدان پلانیچ، رنان ویکتور، لیما، کائونان، لوکا میلیووجویچ، عید خمیس، بدر ناصر، یحیی الغسانی، بالا گیلهرمه و برنو لموس کاسکاردو.

*امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران این بازی را از نزدیک تماشا می‌کند.

بازیکنان ملوان بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه یک کاوه رضایی پس از اشتباه بازیکن حریف از وسط زمین دروازه شباب الاهلی را هدف قرار داد که توپ او از بالای دروازه به بیرون رفت.

شاگردان مورایس به حملات خود ادامه دادند و در دقیقه ۷ شوت صالح حردانی با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت و پس از آن محمدمهدی محبی اقدام به شوت زنی کرد که پس از برخورد به بازیکن شباب الاهلی به بیرون رفت.

در دقیقه ۱۳ و روی اشتباه دابو، توپ به «بالا گیلهرمه» رسید اما ضربه فنی این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه نیازمند راهی اوت شد تا نخستین حمله جدی شباب الاهلی شکل گیرد.

در دقیقه ۳۴ دروازه بان شهاب الاهلی در خروج از دروازه اشتباه کرد اما محبی و کاوه رضایی نتوانستند از موقعیت به دست آمده استفاده کنند و توپ در اختیار مدافعان شباب الاهلی قرار گرفت.

در دقیقه ۴۳ و روی پاس دابو، محمدمهدی محبی خرید جدید سپاهان با شوتی سرکش توانست دروازه شباب الاهلی را باز کند تا حساب کار یک بر صفر به سود سپاهان شود.

در ادامه بازیکنان شباب الاهلی فشار زیادی روی دروازه سپاهان آوردند که سودی برای آنها نداشت و در نیمه اول سپاهان پیروز به رختکن رفت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ