۱۷۰۰ هکتار زمین به محدوده شهرهای استان بوشهر الحاق شد

اقتصاد ایران: بوشهر- مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: در راستای نهضت ملی مسکن هزار و ۷۲۰ هکتار زمین به محدوده شهرهای استان الحاق شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود دستغیبی عصر سه‌شنبه در نشست با نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان اظهار کرد: در راستای اجرا طرح نهضت ملی مسکن، جوانی جمعیت و دیگر طرح‌ها بیش از ۱۱ هزار و ۷۳۸ واحد مسکونی زمین در سطح استان بوشهر تحویل متقاضیان شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به افزایش طول راه‌های استان بوشهر به میزان ۲۴۴ کیلومتر در دولت سیزدهم افزود: این راه‌های شامل بزرگراه، راه اصلی، فرعی و محورهای روستایی است.

وی ادامه داد: افتتاح کمربندی دوراهک به کنگان به طول ۱۳.۵ کیلومتر بهره‌برداری از ۱۱ کیلومتر بزرگراه اهرم - برازجان، ۶ کیلومتر از محور ساحلی دیر به کنگان با نام شهید رئیسی به طول ۶.۲ کیلومتر و سه کیلومتر محور گناوه به گچساران از دیگر طرح‌های شاخص اجرا شده در استان توسط دولت شهید رئیسی است.

اختصاص ۱۰۰ هزار میلیارد ریال به پروژه‌ها

دستغیبی با بیان اینکه ۱۰۰ هزار میلیارد ریال طرح در حوزه راه‌سازی استان بوشهر طی سه سال اخیر اجرا و افتتاح شده است، گفت: محور چهار خطه در محور شهرستان عسلویه یکی از طرح‌های شاخص استان است که شکل چهار خطه و به طول ۲۶ اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه هزار و ۷۲۰ هکتار زمین به محدوده شهرهای استان در راستای نهضت ملی مسکن الحاق شده است، عنوان کرد: معادل چهار هزار و ۵۰۰ واحد زمین به‌صورت ویلایی و گروهی به مردم واگذار شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به حمایت ویژه از طرح جوانی جمعیت، خاطرنشان کرد: تاکنون ۲ هزار قطعه زمین مسکونی به این طرح در شهرها و روستاهای استان بوشهر اختصاص یافته است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ