برپایی میز خدمت دستگاه های اجرایی در تسوج

اقتصاد ایران: شبستر-فرماندار شبستر گفت: به منظور پیگیری مسائل و مشکلات شهروندان میز خدمت در بخش تسوج به منظور رسیدگی به مشکلات مردم در مسجد جامع تسوج ترتیب یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مطهری فرماندار شبستر عصر سه شنبه به خبرنگاران افزود: فلسفه برگزاری چنین جلساتی ارتباط مستقیم با مردم و طرح مسائل و مشکلات بی واسطه است، بر همین اساس مسئولان منطقه ضمن استقرار در بخش تسوج، به صورت رو در رو به مسائل و مشکلات مردم رسیدگی نمودند.

فرماندار شبسترتصریح کرد: طرح موضوع با شهروندان سرفصل جلسات رسیدگی به مشکلات شهری با مسؤولان دستگاه‌های اجرایی است و این جلسات پیرو رویکرد دولت در ارتباط مستمر با مردم است.

وی با اشاره به اینکه جلوه همدلی بین مسؤولان نمایان است، بیان کرد: بسیاری از مشکلات مردم با اراده دولت قابل حل است و در این راستا تاکنون بازدیدهای مختلفی از برخی مناطق انجام شده است.

رئیس شورای اداری شهرستان شبستر تاکید کرد: با اراده خادمان شهری بسیاری از مسائل و مشکلات مناطق ریشه‌ای و اساسی حل می‌شود، چنانکه در همین دوره مشکلات حل نشده به سرانجام رسیده است.

وی در ادامه گفت؛ میزهای خدمت جهادی به عنوان مسیری مکمل و راهی میانبر برای ارائه خدمات اداری به مردم و ایجاد روحیه جهادی انقلابی در مسئولین، موجب افزایش کارآمدی و جبران مشکلات و معایب نظام اداری موجود می‌شود و از طرفی دیگر جایگاه مسجد به عنوان محور حل مسئله در محلات و روستاها را تقویت می‌کند.

وی بیان داشت: در نشست‌های اخیر که اکثر ادارات شهرستان نیز حضور داشتند بخشی از معضلات و مشکلات شهروندان که در ارتباط با آموزش و پرورش، بهداشت درمان، ورزش، برق، امور آب، جهادکشاورزی، مسائل فرهنگی و زیرساخت‌ها مرتبط بود، پیگیری گردید.

مطهری در این نشست گفت: مشکلات شهر و مناطق شهری باید بین دستگاهی و با وحدت و به صورت مدیریت یکپارچه و هماهنگ حل شود. به طوریکه این هم‌افزایی موجب می‌شود بسیاری از نارسائیها برطرف و خدمات با سرعت بیشتری انجام شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ