مشکل فیبر نوری ورزشگاه وطنی رفع می‌شود/ تکمیل ۲۸ پروژه

اقتصاد ایران: گلوگاه -مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: مشکل فیبر نوری برای خبرنگاران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برطرف می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی رجبی شامگاه سه‌شنبه در مراسم تقدیر از رسانه‌ها به مناسبت هفته خبرنگار، ضمن تبریک این ایام، به وضعیت ورزشکاران المپیکی اشاره کرد و اظهار داشت: هرچند تاکنون کاروان ایران نتایج مطلوبی کسب نکرده اما ششمی هانیه رستمیان برای این رشته در المپیک امیدوار کننده بود اما امیدواریم کشتی گیران ما بتوانند مدال بگیرند و این طلسم را بشکنند.

رجبی بیان داشت: پرورش افکار در حوزه ورزش نیاز است چون برای هرکاری اول باید ذهن را تقویت کنیم و بعد احساسات را کنترل کنیم و رفتار را تغییر بدهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در پاسخ به سوال مربوط به پلمپ ساختمان هیأت‌های ورزشی، گفت: این پرونده مربوط به سه سال گذشته است و مدت‌ها پیش حکم گرفته بود. ما در سال گذشته که آمدیم با وکلا نشستیم و پرونده را مطالعه کردیم.

وی ادامه داد: در این خصوص دفاع خوبی از این موضوع نشده بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران ایران بیان داشت: قبل بنده قرار بود مالکین این ملک، سه چهار میلیارد بگیرند و مشکل را برطرف کنند ولی متأسفانه اینکار انجام نشد و ما هم حالا چند ملک به آنها پیشنهاد دادیم و پنجشنبه هم یک جلسه داریم و به دنبال این هستیم تا مجدد پرونده بررسی شود.

رجبی ضمن تقدیر از رئیس کل دادگستری مازندران، گفت: انشالله نوید می‌دهیم که با کمک استاندار مازندران و انشالله پنجشنبه برای توافق می‌نشینیم و امیدوار هستیم مشکل ساختمان هیأت‌های ورزشی را برطرف کنیم.

رجبی در بخشی دیگر از صحبت‌هایش به نیاز استان به تقویت زیرساخت‌های ورزشی اشاره کرد و افزود: به دنبال این هستیم استادیوم متقی شهر ساری را که سال‌هاست اقدامی برای آن صورت نگرفته را ماده ۲۷ کنیم. چون حداقل ۱۰۰ میلیارد بودجه نیاز دارد تا کامل شود.

وی در پاسخ به مشکلات جایگاه خبرنگاران استادیوم شهید وطنی قائمشهر گفت: مشکل فیبر نوری برای خبرنگاران را در استادیوم وطنی برطرف خواهیم کرد و همین ابتدای هفته آینده جلسه‌ای با حضور خبرنگاران و مسئولین مربوطه در جایگاه خبرنگاران استادیوم شهید وطنی برگزار خواهیم کرد تا فوراً مشکل حل شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران از حمایت این دستگاه از باشگاه بزرگ نساجی گفت و تاکید داشت: ما در کنار نساجی هستیم و کمک خواهیم کرد تا مشکلات باشگاه حل شود.

رجبی همچنین در خصوص استادیوم هفتم تیر بابل گفت: چمن استادیوم هفت تیر بابل آماده شده است. هفت تیر بابل باز هم اعتبار دارد و در حال حاضر داریم روی پیست آن هم کار می‌کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران از رفع مشکلات استادیوم شهدای نوشهر گفت و از میزبانی نوشهری‌ها از لیگ یک گفت و بیان داشت: آقای رفعتی ناظر سازمان لیگ، هفته آینده باری دیگر برای بازدید از استادیوم نوشهر خواهد آمد، مشکل چمن حل خواهد شد و مشکل نور برطرف خواهد شد. در خصوص بحث چمن مصنوعی طبق تأییدیه‌ای که آقای تاج رئیس فدراسیون دادند، قرار است کیفیت چمن مصنوعی را بهتر کنیم تا مشکلی برای میزبانی از لیگ یک نداشته باشیم.

وی باری دیگر به بحث زیرساخت ورزشی اشاره کرد و گفت: در بحث زیرساخت نیاز به اعتبارات بیشتری داریم.

رجبی بیان داشت: امسال در فصلی که گذشت جام قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی فوتبال را مازندرانی‌ها بالای سر بردند که نشان از جایگاه بالای فوتبال مازندران دارد.

این مسئول افزود: ۶۴ پروژه داشتیم که ۲۸ پروژه را به اتمام رسانیدیم. حدود ۱۰ چمن مصنوعی هم افتتاح کردیم که در این لیست نبودند. تا هفته دولت و دهه فجر هم بیش از ۲۰ پروژه بالای ۵۰ درصدی را به اتمام می‌رسانیم.

احداث دهکده المپیک شماره ۲

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در خصوص بحث احداث دهکده المپیک شماره ۲ در مازندران گفت: دهکده المپیک را پیگیر شدیم و زمین‌هایی در غرب استان و ۱۳۵ میلیارد تومان اعتبار اولیه را قرار دادند اما هنوز تفاهم نامه صورت نگرفته و قرار است دکتر منفاف هاشمی بعد از المپیک پاریس از این مکان‌ها بازدید کنند.

همچنین، داوودی فرماندار گلوگاه نیز در این نشست با تمجید از اثرگذاری خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه بیان داشت؛ نوع نگاه خبرنگار به موضوعات و چالش‌های پیرامون در جامعه اهمیت دارد و موجب پیشرفت خواهد شد.

وی همچنین افزود؛ در ماه‌های اخیر شاهد تحولات خوبی در ورزش گلوگاه بودیم و تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی و همینطور حضور تیم فوتبال MKN گلوگاه در لیگ استان، از این دست اقدامات بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ