نایب قهرمانی دختران ووشوکار قمی در مسابقات کشوری

اقتصاد ایران: قم- تیم ووشوی دختران استان قم با کسب ۱۴ نشان طلا، ۱۰ نشان نقره و ۱۰ نشان برنز نایب قهرمان مسابقات کشور ووشو در مشهد شد.

بتول سادات رفیعی‌پور در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: رقابت‌های ووشوی کشوری دختران با حضور ۱۵ استان و ۴۰۰ ورزشکار در روزهای ۱۲ و ۱۳ مرداد ماه در شهر مشهد در دو بخش تالو و ساندای بانوان برگزار شد.

نائب رییس هیات ووشوی استان قم بیان کرد: تیم استان قم در بخش ساندا با مربیگری الهام جلیلی، سحر زارعی و در بخش تالو با مربیگری بتول السادات رفیعی پور و لعیا نوری با شرکت ۴۴ ورزشکار در این رقابت‌ها حضور یافت.

وی افزود: با توجه به وجود داوران باتجربه و پیشکسوت این رشته در استان قم خانم‌ها ستاره عبدی و بتول السادات رفیعی‌پور به عنوان داور این مسابقات از قم حضور داشتند.

نائب رییس هیات ووشوی استان قم ابراز کرد: کرد ما حصل این رقابت‌های حساس و نفس‌گیر، کسب ۳۴ نشان و کسب مقام دوم تیمی توسط ووشوکاران دختر قمی در این رقابت‌ها بود که ۱۴ نشان طلا، ۱۰ نشان نقره و ۱۰ نشان برنز را از آن خود کردند.

رفیعی‌پور عنوان کرد: در بخش ساندا نرگس یاسبلاغی در وزن ۷۰ کیلو بزرگسالان نشان طلا، هستی برجیان در وزن منفی ۵۶ کیلو و زهرا امیری در مثبت ۸۰ کیلو نشان نقره و زهرا قاسمی در وزن ۶۵ کیلو جوانان و مینا پرویزی در منفی ۴۸ کیلو نشان برنز را از آن خود کردند.

وی حاصل تلاش دختران تالوکار قمی را ۲۹ نشان برشمرد و گفت: هانا بهشتی، مهدیس رستمی، فاطمه حسینی و نیایش قمری هر کدام دو نشان طلا، زینب سادات طباطبایی به یک طلا و یک نقره، فاطمه دارابی، ستایش زرنوشه فراهانی و سارا جانقلی هر کدام به یک عنوان قهرمانی دست یافتند و زهرا میرزایی در دو فرم به یک طلا و یک برنز رسید.

نائب رییس هیات ووشوی استان قم ادامه داد: یلدا ملک محمدی و ملینا محمود آبادی در چهار فرم، چهار نایب قهرمانی را از آن خود کردند و لیانا فرخ، لیانا بوستان‌زاده و غزل طباطبایی دیگر نایب قهرمانان تیم اعزامی قم بودند. سارا محمدی عراقی صاحب دو نشان برنز شد و ثنا رحیمی، حسنی میناپور، همتا رهبان، مهرانا شجری و غزل امید هم در مجموع صاحب ۵ مدال برنز شدند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ