دشمن برای هراس در میان حاضران به شکستن دیوار صوتی روی آورد

اقتصاد ایران: دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی به مناسبت هفتمین روز شهدای حمله رژیم صهیونیستی به حومه جنوبی بیروت اعلام کرد: دشمن برای ایجاد هراس در میان حاضران مراسم به دیوار شکستن صوتی روی آورده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی به مناسبت هفتمین روز شهدای حمله رژیم صهیونیستی به حومه جنوبی بیروت با اشاره به اقدام از روی هراس و کودکانه صهیونیستها در شکستن دیوار صوتی بر فراز بیروت دقایقی قبل از سخنرانی گفت: دشمن اسرائیلی در اقدامی تحریک آمیز به شکستن دیوار صوتی با جنگنده هایش در جریان مراسم روی آورده است تا حاضران را بترساند و در میان آنها رعب و وحشت ایجاد کند.

وی گفت: راز قدرت ما در تداوم است، زیرا از بین‌بردن فرماندهان ما، به عزم و اراده ما برای تداوم راه آسیب نمی‌زند. شهید سید فؤاد شکر از نسل مؤسسان مقاومت بود، اما افزون بر آن از فرماندهان مؤسسان مقاومت بود.

نصرالله ادامه داد: سید محسن به عنوان یک رزمنده راه خود را آغاز کرد، اما خیلی زود استعداد فرماندهی وی پدیدار شد. او همواره در نبردهای اساسی مقاومت حضور داشت. سید محسن با عملیات‌های ویژه و به ویژه شهادت‌طلبانه در ارتباط بود.  او از عوامل پیروزی سال ۲۰۰۰ بود. همچنین فرماندهی اتاق عملیات مرکزی جنگ ۳۳ روزه بر عهده سید محسن بود و وی در کل این ۳۳ روز این مسئولیت را ترک نکرد.

نصرالله گفت: سید فؤاد شکر از مغزهای استراتژیک مقاومت بود و توانایی بالایی در طرح‌ریزی داشت. سید محسن از روز نخست عملیات طوفان الاقصی شبانه روز در اتاق عملیات بود.

در حال تکمیل...

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ