رفع نقاط حادثه‌خیز جاده های مرکزی در پیاده روی اربعین مدنظر باشد

اقتصاد ایران: اراک-استاندار مرکزی گفت:تدابیر لازم از سوی نهادهای متولی برای اصلاح و معرفی نقاط حادثه خیز جاده‌های این استان در پیاده روی اربعین حسینی اندیشیده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص‌الائمه ظهر سه‌شنبه در شورای راهبری کاهش تصادفات استان مرکزی، اظهار کرد: بسیاری از طرح‌های نیمه تمام این استان که در دولت‌های گذشته رها شده بودند در دولت سیزدهم افتتاح و در اختیار مردم قرار گرفت.

استاندار مرکزی، آسفالت ۱۳۰۰ کیلومتر روکش آسفالت در طول یک‌هزار روز خدمت دولت سیزدهم در جاده‌های استان مرکزی از خدمات بی سابقه دولت در حوزه راه‌های این استان عنوان کرد و گفت: ساخت ۱۷ پل، نصب ۴۲ کیلومتر روشنایی، ۵۵ کیلومتر نصب حفاظ میانی، تکمیل ۲ پلیس راه، ساخت هفت مجتمع بین راهی با کمک بخش خصوصی و توسعه پایانه راه اراک از دیگر اقدامات حوزه راه این استان در دولت سیزدهم است.

مخلص الائمه با تاکید بر ارائه خدمات مطلوب در اربعین حسینی گفت: جاده‌های این استان در پیاده‌روی اربعین حسینی از پرترددترین جاده‌های کشور به شمار می‌رود بنابراین باید تدابیر لازم از سوی نهادهای متولی برای اصلاح و معرفی نقاط حادثه خیز اندیشیده شود.

وی افزود: پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی شهر اراک هم به سمت آستان مقدس امامزاده محمدعابد (ع) برگزار می‌شود و ضروری است نهادهای متولی مقدمات لازم برای شرکت‌کنندگان در این آئین معنوی را فراهم کنند.

پیش بینی ۵۰۰ هزار نفر پیاده رو ی جاماندگان حسینی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی نیز با تاکید بر اینکه باید نواقص سال گذشته در پیاده روی اربعین حسینی در استان مرکزی رفع شود، افزود: سال گذشته ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار نفر در پیاده‌روی جاماندگان حسینی اراک شرکت کردند و با توجه به استقبال مردم پیش‌بینی می‌شود این عدد به ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار نفر برسد.

علی‌اکبر اسدی با اشاره به کاهش آمار تصادفات این استان گفت: از ابتدای امسال، میزان تصادفات در حوزه برون شهری ۹ درصد و در حوزه درون شهری نیز ۱۳ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ