حضور متخصصین درمان ناباروری از ایران در کربلا

اقتصاد ایران: مدیر مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری ابن سینا وابسته به جهاد دانشگاهی، از حضور متخصصین ایرانی در بیمارستان زین العابدین شهر کربلا به منظور ارائه خدمات درمان ناباروری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری ابن‌سینا جهاد دانشگاهی، با راه‌اندازی بخش فوق تخصصی درمان ناباروری در بیمارستان زین العابدین شهر کربلا، گام مهمی در توسعه فعالیت‌های بین‌المللی خود برداشت.

این مرکز به عنوان بخشی از فعالیت‌های بین‌المللی پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا طراحی و راه‌اندازی شده است.

علی صادقی‌تبار مدیر مرکز درمان ناباروری و سقط مکرر ابن‌سینا، گفت: پس از ۵ سال، بخش درمان ناباروری بیمارستان زین العابدین شهر کربلا با همکاری و همت پژوهشگاه و مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن‌سینایی جهاد دانشگاهی راه‌اندازی شد.

وی افزود: این بیمارستان وابسته به عتبه حسینی در کشور عراق است و تا کنون به علت عدم برنامه‌ریزی مناسب و عدم استقرار نیروهای تخصصی، این بخش به بهره‌برداری نرسیده بود. اما با همت و تلاش همکاران ما در مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا، این موضوع به واقعیت پیوست و امروز حدود ۹ ماه است که خدمات درمان ناباروری به مراجعین و بیماران این بیمارستان در شهر کربلا ارائه می‌شود.

عضو هیأت علمی پژوهشگاه ابن سینا خاطر نشان کرد: همکاران متخصص حوزه ناباروری ما در تمامی تخصص‌های مورد نیاز درمان ناباروری، بر اساس اعلام آمادگی که از قبل به بیمارستان زین العابدین کربلا داشته‌ایم، در این مرکز حضور پیدا می‌کنند تا هر کدام از خدمات که در این مرکز قابل ارائه است در محل انجام شود. چنانچه خدمات بیشتر و تخصصی‌تری نیاز باشد، بیماران را به مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا شهر تهران ارجاع می‌دهند.

وی در ادامه به زیرساخت‌هایی که بین این دو مجموعه درمانی به وجود آمده است، اشاره کرد و افزود: برخی از خدمات مورد نیاز به صورت آنلاین و تله مدیسین از تهران به بیماران حاضر در بیمارستان کربلا ارائه می‌شود. این خدمات توسط متخصصین و پزشکان ایرانی ارائه می‌گردد و برخی بیماران نیز که نیاز به ویزیت یا اعمال جراحی دارند، در محل بیمارستان زین العابدین توسط متخصصین ابن‌سینا خدمت‌رسانی می‌شوند. چنانچه خدمتی برای بیماران قابل ارائه نباشد، جهت درمان‌های تکمیلی به تهران ارجاع می‌شوند.

صادقی‌تبار، کیفیت خوب خدمات مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا را مفید و مؤثر دانست و گفت: با توجه به کیفیت خوب خدماتی که در بیمارستان زین العابدین کربلا توسط متخصصین مرکز ابن‌سینا ارائه شده و بارداری‌های موفقی که برای مراجعین این بیمارستان رخ داده است، بیمارستان زین العابدین علاقمند به گسترش همکاری‌های همه جانبه با مرکز درمان ابن‌سینا شده است. همچنین سایر بیمارستان‌های حاضر در منطقه که در شهرهای کربلا و نجف هستند، فعالیت ما را زیر نظر داشته و علاقمند به همکاری با متخصصین و پزشکان حاذق ایرانی مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن‌سینا شده‌اند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ