از «وعده صادق» تا «وعده الهی»

اقتصاد ایران: جهان باید خودرا برای یک اتفاق بزرگ آماده کند چراکه شرایط حاکم بر منطقه بعد از حمله ایران و محور مقاومت به سرزمین های اشغالی با شرایط امروز کاملاً متفاوت خواهد بود.

خبرگزاری مهر- گروه سیاست- سیدمحمود جوادی: این روزها که صحبت از پاسخ قطعی ایران به نقض حاکمیت ملی و ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران توسط اسرائیل است، تحلیلگران زیادی به چگونگی این حمله و تبعات آن پرداخته‌اند. علاوه بر تحلیلگران و صاحبنظران، پیشگوها و خاخام‌های یهودی نیز اظهار نظرهای آخر الزمانی در خصوص اقدام ایران علیه رژیم غاصب صهیونیستی را مطرح کرده‌اند.

آغاز جنگ جهانی سوم، نابودی اسرائیل، ظهور منجی و … از جمله مسائلی است که توسط پیشگوهای سرشناس و خاخام‌های اسرائیلی به میان آورده شده و با استناد به کتاب‌های کهن و استنباط از شرایط پیش آمده، منطقه را آبستن یک دگرگونی بزرگ پیش بینی می‌کنند.

ما در این نوشتار قصد نداریم به آنچه رمال‌ها، پیشگوها و خاخام‌ها مطرح می‌کنند بپردازیم و حوادث اخیر را با اظهارات این افراد گره بزنیم، اما واقعیت این است که ما در یک پیچ مهم از تاریخ قرار گرفته‌ایم و جهان نظاره گر اتفاقات بسیار مهم در خاورمیانه است که به دست جمهوری اسلامی ایران رقم خواهد خورد.

جنگ جهانی سوم شباهتی با جنگ‌های جهانی اول و دوم که با یک اتفاق ناگهانی رخ داد نیست، در واقع می‌توان گفت جنگ جهانی سوم با تاسیس رژیم جعلی اسرائیل آغاز شد و تا امروز ادامه دارد. این جنگ با یکپارچه شدن اعراب علیه رژیم صهیونیستی ادامه یافت و امروز به شکلی دیگر با عادی سازی روابط این کشورها با این رژیم و خیانت آنها به آرمان فلسطین همچنین با سکوت کشورهای مدعی حقوق بشر در برابر جنایت‌های اسرائیل در غزه و ترورهای پی در پی همچنان ادامه دارد. جنگی که تا کنون به اندازه قدرت تخریبی پنج بمب اتم، خانه‌های مردم غزه را در برابر چشمان مدعیان اروپایی حقوق بشر بر سر زنان و کودکان بی گناه فلسطینی آوار کرده است و ده‌ها هزار شهروند عادی را طی ده ماه به کام مرگ فرستاده است. مگر قرار است چه اتفاقی بدتر از آنچه امروز در خاورمیانه در حال وقوع است بیفتد تا اسمش را جنگ جهانی سوم بگذاریم.

نتانیاهو در روزهای اخیر و با هدف بقا در قدرت به ادامه کشتار مردم بی گناه غزه اکتفا نکرده بلکه با حمله به حدیده یمن، ترور فواد شکر فرمانده ارشد حزب الله لبنان و ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران مرتکب بزرگ‌ترین اشتباه عمر خود شده است. او که با هدف کشاندن پای آمریکا به میانه میدان نبرد با ایران مرتکب این حماقت‌ها شده، نمی‌دانست که با اشتباه محاسباتی خود، خویشتن خویش را به مسلخ می‌برد و ممکن است این ماجراجویی‌ها به قیمت محو اسرائیل تمام شود.

پاسخ جمهوری اسلامی ایران به نقض حاکمیت اش یقیناً معادلات جدیدی را در منطقه رقم خواهد زد و البته این احتمال هم می‌رود که با حوادث مهمی همراه شود که ممکن است کشورهای دیگری نیز به صف جبهه مقاوت اضافه شوند، در این صورت معلوم نیست که ادامه این حوادث به کجا ختم خواهد شد.

بی شک جهان با اراده و تقدیر الهی به سوی آخر الزمان به پیش می‌رود حال می‌خواهد با مکر نتانیاهو به سوی جنگ بزرگ در منطقه برود یا به نابودی اسرائیل بیانجامد. یقیناً حوادث اخیر در منطقه تحت تاثیر اقدامات شیطانیی استکبار جهانی است اما این اقدامات نمی‌تواند در برابر تدبیر و مکر الهی ره به جایی ببرد «وَمَکَرُواْ وَمَکَرَ ٱللَّهُۖ وَٱللَّهُ خَیۡرُ ٱلۡمَٰکِرِینَ».

ما به وعده الهی یقین داریم و شکی نداریم که «إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ» و اوست که فرموده: «وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ»، یعنی هر چقدر شیطان و ایادی آن بخواهند برای جهان تصمیم بگیرند، خدای متعال در برابر همه آنها قرار دارد و بطور یقین وعده خود را در به قدرت رساندن مستضعفان عملی خواهد کرد و به دست پرتوان مجاهدین اسلام و بندگان صالح خود رقم خواهد زد.

جهان باید خود را برای یک اتفاق بزرگ آماده کند چراکه شرایط حاکم بر منطقه بعد از حمله ایران و محور مقاومت به سرزمین‌های اشغالی با شرایط امروز کاملاً متفاوت خواهد بود. دنیا با همه تخریبی که در نیم قرن اخیر علیه جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته شاهد ظهور نوابرقدرتی خواهد بود که با تکیه بر باورهای دینی و با هدف یاری رساندن عملی به مردم مظلوم فلسطین، رژیم صهیونیستی را نابود و نام جعلی اسرائیل را از نقشه خاورمیانه حذف خواهد کرد.

جمهوری اسلامی ایران با عملیات «وعده صادق»، به دنیا ثابت کرد که مرد میدان مبارزه با رژیم صهیونیستی است و از هیچ قدرتی نمی ترسد. ان شاءالله در روزهای آینده با توکل به خدای قادر متعال و با عملی شدن عملیات «وعده صادق ۲» قدم بلندی را در راه نابودی اسرائیل خواهد برداشت تا به «وعده الهی» نزدیک شویم، «الیس الصبح بقریب».

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ