پل‌های عابر پیاده یزد؛ میزبان تبلیغات به جای عابران

اقتصاد ایران: یزد- عضو شورای شهر یزد از عدم استفاده شهروندان از پل های عابر پیاده و پررنگ بودن جنبه تبلیغاتی آنها به دلیل تعطیل بودن پل‌های مکانیزه یا مکانیزه نبودن پل‌ها انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شورای شهر یزد، احمد ترکمانی با اشاره به اینکه در راستای درخواست های متعدد شهروندان در خصوص مشکلات پل های عابر پیاده و عدم استفاده شهروندان از آن، بازدیدی از تعدادی از پل های مکانیزه و غیرمکانیزه صورت پذیرفت، گفت: در این بازدید مشخص شد که شهروندان از خدمات رسانی در خصوص پل های عابر پیاده رضایت ندارند و ترجیح می‌دهند از خیابان به جای پل‌های عابر پیاده استفاده کنند.

وی ادامه داد: شهرداری یزد چند سالی است که اقدام به ایجاد پل های عابر پیاده مکانیزه در سطح شهر یزد کرده است که علی رغم صرف هزینه های هنگفت اغلب این پل ها تعطیل و بلااستفاده هستند و عملاً شهروندان نمی توانند از این پل ها استفاده کنند.

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: شکایات متعددی ارسال می شود که در بعضی مواقع جان شهروندان به خطر افتاده است، استفاده از پله برای افراد سالخورده، کودکان و بیماران مشکل است و مکانیزه کردن پل‌عابر پیاده در همه سطح شهر یکی از ضرورت‌های امروز مدیریت شهری بشمار می‌رود که متأسفانه اکنون اکثر پل های عابر پیاده بیشتر جنبه تبلیغاتی پیدا کرده است.

احمد ترکمانی ادامه داد با اشاره به معضلات کنونی پل‌های عابر پیاده و حساسیت موضوع، خواستار ارتقاع امنیت و توسعه صحیح استفاده از آنها شد و افزود: از شهرداری درخواست داریم تا با نظارت بر نوع قراردادها و در راستای امنیت شهروندان، نسبت به مکانیزه کردن پل ها و رفع مشکلات پل های مکانیزه اقدامات لازم در دستور کار قرار بگیرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ