۱۹ هزار نوجوان دبیرستانی در ۲۰۰مدرسه تبلیغات اسلامی تحصیل می کنند

اقتصاد ایران: زنجان-رییس ستاد ملی روایت پیشرفت و بنیاد ملی نوجوان کشور گفت: هم اکنون ۱۹ هزار نوجوان دبیرستانی در ۲۰۰ مدرسه در مجموعه تبلیغات اسلامی تحصیل می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام حامد تقدیری در افتتاحیه رویداد استانی نوآوین (نوجوان آوینی) و رویداد دختران حاج قاسم در زنجان با بیان اینکه رویداد دختران حاج قاسم سلیمانی به معنی فرماندهی میدان‌های سخت است، گفت: رویداد پسران نوآوین نیز با بهره‌گیری از اساتید مجرب و فرماندهان رسانه‌ای که فکر و اندیشه شهید آوینی را دارند فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه اکنون ۱۹ هزار نوجوان دبیرستانی در ۲۰۰ مدرسه در مجموعه تبلیغات اسلامی تحصیل می‌کنند، اظهار کرد: رویداد دختران حاج قاسم سلیمانی و پسران نوآوین صرفاً گذران وقت و خوشگذرانی برای این نوجوانان نیست، بلکه اهداف بزرگ‌تری را دنبال می‌کند.

تقدیری افزود: رویداد دختران حاج قاسم، نمود رویکردی است که به جای نگاه دفاعی و انفعالی، یک گام جلوتر بیاییم و در موضع کنشگری قرار بگیریم و در کنار پاسخ به شبهات دشمن، ماهیت دشمن را به چالش بکشیم.

رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت و بنیاد ملی نوجوان کشور گفت: در این دوره، دختران در چهار مرحله شناسایی زیست بوم و ظرفیت‌های موجود در بین هم نسلی‌های خود، طراحی عملیات متناسب با مشکلات موجود، انجام عملیات نوآورانه و در کف میدان و در نهایت ارائه و داوری طرح‌ها و عملیات‌ها و بازخوردگیری از آنها به رقابت خواهند پرداخت.

تقدیری با بیان اینکه در دو ماه پیش دختران حاج قاسم سلیمانی به سوچی روسیه اعزام شدند، افزود: آنها در شبکه ۲۰ هزار نفری دختران نوجوان جهان شرکت کردند که از بیش از ۱۰۰ کشور حضور یافته بودند.

رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت درباره مخاطبان این رویداد، گفت: عموم مردم با اولویت جوانان، نوجوانان، اقشار تأثیرگذار و مسئولان عالی با محوریت دختران و زنان از مخاطبان ستاد ملی روایت پیشرفت هستند.

وی به نقش تأثیرگذار نوجوانان در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: این نوجوانان با وجود سن کم در دوران دفاع مقدس نقش‌آفرین بودند و با دشمنان جانانه مقابله کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان نیز در این مراسم به اهداف این دو رویداد اشاره کرد و گفت: در این رویداد، تشکل‌های فرهنگی - اجتماعی دختران با همت ۱۲۰ نفر از دانش‌آموختگان مدارس استان زنجان در راستای ایده‌پردازی و اقدام فرهنگی در عرصه‌های دختران آموزش می‌بینند. ح

جت‌الاسلام علی یوسفی افزود: ما باید حرف‌های نسل جدید را بشنویم و سعی کنیم این نسل دیده شود، زیرا دشمن درصدد است این نسل را با ارائه محتوای غلط و خلاف معارف دینی و ارزش‌های انقلابی به سمت خود جذب کند و از ظرفیت آنها برای ضربه زدن به انقلاب بهره ببرد.

رویداد سراسری تشکیلاتی دختران حاج قاسم سلیمانی و پسران نوآوین اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان از امروز (سه شنبه) در دانشگاه زنجان آغاز شده و تا ۱۸ مرداد ماه ادامه می‌

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ