آسیب‌زا بودن عدم ثبات مدیریت در وزارت آموزش و پرورش

اقتصاد ایران: تبریز-نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی بر آسیب‌زا بودن عدم ثبات مدیریت در وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین احمد مطهری اصل روز سه شنبه در دیدار رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم افزود: در کم‌کاری‌های صورت گرفته در آموزش و پرورش همه تقصیر داریم.

وی افزود: ورود جریان‌های سیاسی با تفکرات جناحی به مدیریت و بدنه آموزش و پرورش و نبود ثبات در رأس این وزارتخانه مهم، باعث بروز مشکلات کنونی شده است.

امام جمعه تبریز با اشاره به آسیب‌زا بودن عدم ثبات مدیریت در این نهاد مهم، افزود: در برهه‌های مختلف دشمن با توطئه‌های متفاوت و جریان نفوذ به نظام تعلیم و تربیت تمرکز کرده و باعث جابه‌جایی اولویت‌های این نهاد شده و نبود ثبات مدیریتی این آسیب‌ها را تشدید کرده است.

وی با بیان اینکه اگر اولویت‌های نظام تعلیم و تربیت درست و به جا نباشد افزایش نیروی انسانی و معلم گره‌گشای مشکلات نخواهد بود، ادامه داد: باید توجه داشته باشیم آینده این کشور به دست این نسلی است که امروز در اختیار آموزش و پرورش و مدرسه قرار دارد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به سند تحول نظام و تعلیم تربیت دولت سیزدهم گفت: در این میان توجه به آموزش و پرورش باید جزو اولویت‌های نمایندگان مجلس باشد.

حجت الاسلام مطهری اصل با تأکید بر ارتباط مستمر حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش اظهار کرد: جذب و همکاری طلاب باسواد و فرهیخته در بدنه نظام تعلیم و تربیت، منشأ اثرات خیر برای آینده نظام اسلامی خواهد بود.

امام‌جمعه تبریز خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور جدید کشورمان دکتر پزشکیان باتوجه به سابقه حضور در مجلس شورای اسلامی شناخت کامل از شرایط و استعدادهای استان‌های مختلف به ویژه آذربایجان شرقی دارد و می‌تواند در جهت رفع مشکلات موجود گام‌های مؤثری بردارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ