صوت منتشر نشده از شهید مصطفی ردانی پور درباره ولایت فقیه

اقتصاد ایران: امام مقتدای ما فرمودند که مبارزه هست نه یک ماه و دو ماه و سه ماه تا آن وقتی که روح در بدن ما هست و خون در رگ‌های ما جاری است باید بجنگیم.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شهید حجت‌الاسلام مصطفی ردانی‌پور از مؤسسین لشکر 14 امام حسین (ع) و فرمانده قرارگاه فتح بود که با وجود دو بار مجروحیت و جانبازی از ناحیه دست لحظه ای همرزمانش را تنها نگذاشت و سرانجام در عملیات والفجر 2 در سال 1362 به شهادت رسید و همان‌طور که آرزویش بود جاوید الاثر شد. در ادامه بشنوید صوت این شهید عزیز را که طی عملیات رمضان در قرارگاه فتح در تاریخ بیست و سوم مردادماه سال 1361 برای رزمندگان اسلام درباره خصوصیات  سرباز ولایت فقیه و جمهوری اسلامی سخنرانی کرده است.

در این صوت می‌شنویم:

«امام مقتدای ما فرمودند که مبارزه هست نه یک ماه و دو ماه و سه ماه تا آن وقتی که روح در بدن ما هست و خون در رگ‌های ما جاری است باید بجنگیم. اسلام ما، ایمان ما چنین اقتضا می‌کند. آن وقت می‌توانیم بگوییم که مسلمان هستیم واِلّا مسلمان نیستم و پیغمبر(ص) ما چنین بود تا آخرین لحظه عمر جنگید. امیرالمؤمنین(ع) حتی یک هفته قبل از شهادتشان لشکر جمع‌آوری می‌کردند که با معاویه بجنگند با اینکه می‌دانستند شهید می‌شوند، وظیفه‌شان را انجام می‌دادند.

امام حسین(ع) ایستاد تا آن وقتی که همه را داد، با هفتاد و دو تن و در مقابل حداقل سی هزار نفر و حداکثر صد و بیست هزار نفر با اقل نفرات در مقابل اکثر نفرات ایستاد و از میدان بیرون نشد حتی آن وقت روایت هست که امام حسین(ع) آن وقتی که از اسب به زمین افتادند و دیگر آن‌قدر جراحت بر بدن مقدس و مبارکشان وارد شده بود که قدرت برخاستن نداشتند. وقتی خواستند به حریم اهل بیت و پیغمبر(ص) تجاوز بکنند و حمله بکنند به خیمه‌ها، امام ما، مقتدای ما، سالار ما با کنده‌های زانویشان حرکت کردند و با این حالت دشمن را پاشاندند و از بین بردند، این امام ما است.

علمدار کربلای ما ابوالفضل(ع) ما، وظیفه‌اش را تا آنجا انجام می‌دهد که با عمود بر فرقش بکوبند و او را از پا دربیاورند اگر یک دستش را قطع می‌کنند باز مرد جنگ است اگر دست دیگرش را قطع می‌کند، چنین شعار می‌دهد «والله ان قطعت یمینی انی ...» و مشک آب را به دندان می‌گیرد و رسالتش را انجام می‌دهد.

سرباز اسلام و امام زمان(عج) و امام امت و سرباز ولایت فقیه و جمهوری اسلامی چنین باید باشد.»

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ